mcgroven Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tunge spillnavn vil trolig stjele amerikanernes show. Les hele saken Lenke til kommentar
Big h3aD Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Veldig spent på va Gears of War Exile egentlig er. Personlig så vil jeg bare se enda mere av Battlefield 3 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) "Skinneskyter". Heh. Vi vet fra før at Gears of War 3, Forza Motorsport 4 og Star Wars Kinect dukker opp. I tillegg er det bekreftet at Good Science(Kinect Adventures) skal vise frem et nytt spill. MS pleier vanligvis å annonsere Summer of Arcade rundt disse tider, så jeg regner med at de gjør det i år også. Halo fra 343 Industries, et nytt Alan Wake, Kingdoms, Haunt, Project Draco, og Codename D er bekreftet å være under utvikling, men det er usikkert om de dukker opp på E3. BigPark, MGS Vancouver, Lionhead Studios og Rare er trolig godt i gang med deres neste prosjekt. Det blir spennende å se om noen av dem dukker opp. Av rykter og spekulasjoner er nok Halo HD og Gears Exile to av de saftigste gulrotene i åkeren. I tillegg kan vi legge til Forza World, Kinect Sports 2 og 10 nye Kinect-IP'er på ryktelisten. Endret 31. mai 2011 av Leflus Lenke til kommentar
AndyLonn Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde det vært en ide å legge link til streaming av E3 på sidene deres? Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Må si at kombinasjonen Halo HD + MW3 subscriptions (http://www.eurogamer.net/articles/2011-05-31-call-of-duty-elite-adds-monthly-sub) ikke akkurat får meg til å tenke at MS kommer til å imponere veldig i år. Lenke til kommentar
MightyTor Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde vært morsomt om de kunngjorde Battlefield 3 beta! Gleder meg så sinnsykt mye til det! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Et Gears of War spill til Kinect som er on rails, og Halo 1 i HD (det første Halo-spillet som får "ekte" HD 720p) vil stjele showet? Kan ikke si at blodtrykket stiger nevneverdig av disse avsløringene. Kom med noen uventede spill som Killer Instinct, Rallisport Challenge 3, Kameo 2 eller Shadow Complex 2. Da snakker vi kanskje om å stjele showet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som SirKratoS er jeg enig med at om en railshooter og remake av et average FPS ikke er allverden. Egentlig ingenting. Hvis det er dèt MS har å stille opp med så er det bare å begynne å se frem mot E3 '12 1 Lenke til kommentar
peasandpeace Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde vært morsomt om de kunngjorde Battlefield 3 beta! Gleder meg så sinnsykt mye til det! Battlefield 3 blir vist på EA's presentasjon, noen timer etter Microsofts konferanse. Håper på det samme som deg! Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har utrolig lite forventninger til MS i år også...dem har levert svakt på E3 i et par år nå...spesielt i fjor som var helt elendig. Jeg håper MS har holdt noen store hemmeligheter som kommer frem på E3. Men magen min sier MS ikke har det helt store i år heller..dem har bare ikke nok interessante eksklusive spill lenger. Sony derimot har vært voldsomt på hugget med mye nye spill...da gjenstår det å se hvordan E3 2011 blir! Lenke til kommentar
SirKratoS Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 I fjor var det helt forferdelig å se på, det bør ikke skje noe lignende i år. I fjor var det nesten like dårlig som når Nintendo hadde sin pressekonferanse med Cammie og Wii Music (2009?) Oh the HORROR Lenke til kommentar
-Jonas- Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hadde det vært en ide å legge link til streaming av E3 på sidene deres? Det hadde vært en god ide! Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har utrolig lite forventninger til MS i år også...dem har levert svakt på E3 i et par år nå...spesielt i fjor som var helt elendig. Jeg håper MS har holdt noen store hemmeligheter som kommer frem på E3. Kan si meg enig i at fjorårets konferanse var noe svak, men de leverta da en kjempepresentasjon i 09. Jeg håper at årets konferanse blir av lignende kvalitet. Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ikke noe som får meg å hoppe i taket over av de ryktene angående MS sin konferanse. Gears On Rails eller Alan Rails, håper disse ikke vil bli annonsert da jeg hater on rails spill. Hadde man kunne gått selv i spillene mens man spilte Kinect da hadde jeg ihvertfall gledet meg til de Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Twitter-melding fra Michael Pachter: Jesse and I in Redmond today, had to write my predictions down in advance so I wouldn't reveal. All I can say is Xbox has a great E3 planned https://twitter.com/#!/michaelpachter/status/75793844444209152 Microsoft kommer med andre ord til å ha en dårlig pressekonferanse i år. Lenke til kommentar
Ares42 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Twitter-melding fra Michael Pachter: Jesse and I in Redmond today, had to write my predictions down in advance so I wouldn't reveal. All I can say is Xbox has a great E3 planned https://twitter.com/#!/michaelpachter/status/75793844444209152 Microsoft kommer med andre ord til å ha en dårlig pressekonferanse i år. Hørte på IW idag hvor de hadde Pachter på besøk, og han hinta til at de hadde en haug med ting å vise fram. Og med tanke på at de fleste ikke har peiling på hva som kommer så kan det jo plutselig bli noe bra overraskelser. Endret 5. juni 2011 av Ares Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 (endret) Hørte på IW idag hvor de hadde Pachter på besøk, og han hinta til at de hadde en haug med ting å vise fram. Og med tanke på at de fleste ikke har peiling på hva som kommer så kan det jo plutselig bli noe bra overraskelser. Tja. Med tanke på at det har dukket opp mange rykter rundt MS i år kan årets konferanse ende opp med å bli temmelig forutsigbar. Kinect Sports Season 2 Historiedrevet spill fra BigPark Dance Central 2 Fable: The Journey Halo: Combat Evolved Remake Mass Effect 3, better with Kinect Kinect Fun Labs Gears of War Exile Xbox Live Diamond Full 3D-støtte Alan Wake: Night Springs Forza World Plusser vi på gameplaydemonstrasjoner fra Modern Warfare 3, Forza Motorsport 4, Gears of War 3, Kingdoms, Star Wars Kinect og Good Science sitt nye spill blir det lite rom for overraskelser. Endret 5. juni 2011 av Leflus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå