Gå til innhold

Euro Cent i Norske Kroner? Pliz hjelp meg :)

Anbefalte innlegg

Hei! Har noen tusen Euro Cent og lurer på hvor mye 1 Euro Cent er i Norske kroner, Noen sier 1 Cent er 8 Norske kroner, Men det kan da vel ikke stemme? Prøvd Google men finner ikke det jeg leter etter! Takk for svar og håper på svar ;D

Endret av OpelSenator
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Okeei, jeg har 23000 Euro .. Lurer på om jeg får noe tusen Norske kroner for det ?

Du har tidligere snakket om Euro Cent.

Gjelder det 23.000 Euro eller 23.000 Eurocent (lik 230 Euro). Uansett. Mynter har lavere verdi her grunnet omkostningene ved å håndtere dem. Det er også grunnen til at bankene sluttet med kjøp/salg av mynter for mange mange år siden.

Hvis du ikke finner en forretning i Norge hvor du kan kjøpe noe for dem (ofte til en dårlig kurs ettersom det mynter) er verdien liten. Kanksje 20-50% av kursverdien.

EDIT:

Hadde det v ært sedler så ville saken vært en annen.

Endret av PerB
Lenke til kommentar

Du har jo fått endel linker og omregningskurser da, men €23.000 er ca. 161.000 NOK.

Jeg kjøper de for 100.000 NOK.

Trådstarter blander Euro og Cent. Kjøper du 23.000 cent for 100.000 ligger du dårlig an.

Lenke til kommentar

Du har jo fått endel linker og omregningskurser da, men €23.000 er ca. 161.000 NOK.

Jeg kjøper de for 100.000 NOK.

Åjj,, Sorry, mente 23000 EuroCENT!! Min feil , Hehee

Folkens, Jeg mente 23000 EuroCent,, Skreiv litt feil. hehee

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Gammel tråd, men siden man skal være forsiktig med slikt svarer jeg allikevel.

Sikker på at de er ekte? Har lest om folk i Finland og Sverige som tar med seg falske mynter fra Kina. Veldig billig å produsere opp i Kina. Eurocent myntene er ikke laget av to metall på samme måten som 1 euro mynten og derfor enklere å forfalske. Ellers har man flybanden som gjorde noe av det samme; 6 Held in Germany in Rebuilt Euro Fraud. Vær forsiktig!

Spesielt å ha 230 euro i cent mynter, og ha veksla de til seg i Sverige...Gjorde du dette i en bank?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...