EinarEriksen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Åtte nye mobiler dukker opp i butikkene. Tøff kamp om mobilkundene i juni Lenke til kommentar
_KroSjefen_ Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 <flisespikkeri> HTCs nye Sensation dukker opp i butikkhyllene 6. juni. Denne har en 4,3 tommers trykkskjerm med en oppløsning på ikke mindre enn 540 x 960 piksler. Den har vel strengt tatt ein berøringsfølsom skjerm. Trykkskjerm er ein anna teknologi </flisespikkeri> Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 <flisespikkeri> HTCs nye Sensation dukker opp i butikkhyllene 6. juni. Denne har en 4,3 tommers trykkskjerm med en oppløsning på ikke mindre enn 540 x 960 piksler. Den har vel strengt tatt ein berøringsfølsom skjerm. Trykkskjerm er ein anna teknologi </flisespikkeri> Vi har pleid å skille mellom "trykkfølsom" (resistiv) og "berøringsfølsom" (kapasitiv), mens vi har brukt "trykkskjerm" som fellesbetegnelse. De første beskriver hva skjermen reagerer på (trykk eller berøring), mens "trykkskjerm" beskriver at man trykker på skjermen i stedet for tastene. Det har vært våre retningslinjer iallfall Lenke til kommentar
samobil Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har ikke LG Optimus Black en 1gh single-core prossesor!? Lenke til kommentar
laratij Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jaha, så Xperia Neo er kommet ut, hva med Xperia Pro da??? Hvor lenge må man vente ?? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Har ikke LG Optimus Black en 1gh single-core prossesor!? Det har du rett i. Fikset. Takk for tips! Lenke til kommentar
VagaStorm Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Hva med Galaxy S II og eller HTC evo 3d? Netcom har "forventes inn 16.06" på Galaxy S II. Lenke til kommentar
CrowJuice Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 HTCSensation...Grafikkbrikken er en Adreno 220 GPU. Spesifikasjonene i seg selv er ingen sensasjon, men både prosessorkraft og skjermoppløsning er helt i toppsjiktet, og det er liten tvil om at Sensation konkurrerer i mobiltoppen. At den har en Adreno 220 GPU er jo en av de største nyhetene med denne mobilen. Den er ca 3-4x raskere enn Adreno 205 GPU. Adreno 220 benchmark Lenke til kommentar
Displayname Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 LG Optimus Black ligner veldig på noe jeg har sett før... Lenke til kommentar
kopfen Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Har lg optimus black mini-hdmi utgang? Lenke til kommentar
Joels Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ja... Jammen... Xperia Pro? Kommer ikke den i Juni? Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Hva med Galaxy S II og eller HTC evo 3d? Netcom har "forventes inn 16.06" på Galaxy S II. Av Samsung fikk vi vite at Galaxy S II skulle komme i mai, og dermed er den med i mai-saken og ikke juni-saken Lenke til kommentar
audunth Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Amobil, kan dere kommentere hvor det blir av Xperia Pro? Det har tidligere blitt sagt at den kommer i juni, så hvis den er forsinket burde det i det minste være nevnt i artikkelen! Mvh Audun Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 3. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 3. juni 2011 Jaha, så Xperia Neo er kommet ut, hva med Xperia Pro da??? Hvor lenge må man vente ?? Xperia Pro er forsinket til høsten. Vi har ikke fått informasjon om hvorfor. Det viser seg forøvrig at også Xperia Neo er forsinket til juli måned. Lenke til kommentar
anette875 Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Sitter her med Xperia Neo nå, den er tilgjengelig på e-shop 247 Lenke til kommentar
audunth Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Xperia Pro er forsinket til høsten. Vi har ikke fått informasjon om hvorfor. Det viser seg forøvrig at også Xperia Neo er forsinket til juli måned. La oss håpe det er fordi Sony Ericsson har skjønt hvor utrolig idiotisk det er å bruke like vass hardware i sine nye mobiler som konkurrentene brukte for et år siden. Se å få minne og prosessor opp på Galaxy S II-nivå, Sony Ericsson!!! Audun Lenke til kommentar
kliodd Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Nokia e6 er i posten, gleder meg som en liten unge. Back to basic og batterilevetid utav en annen verden (ihvertfall i disse i(ppedihoppedi)Phone tider. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Samme her, skal hente min E6 i morgen. Gleder meg stort. Brukte en prototype for en stund tilbake og har gledet meg siden da. Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. juni 2011 Del Skrevet 18. juni 2011 Da er endelig E6 i hus og etter noen timer med testing kan jeg ikke si noe annet enn at jeg er utrolig fornøyd. Nokias beste siden E71. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg