Bulava Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Lurer på hvor store armer gutter må ha før andre legger merke til og syns de er store dette gjelder ikke fleske armer dette gjelder selvsagt overarmen når den er flekset uten pump altså 2+ timer siden trening minst rediger: si også hva dere mener om andre størrelser, eks. 32 cm lite, 38 cm halvstort osv ...... Endret 30. mai 2011 av Bulava Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 takk for at du stemmer så seriøst maiskolbe Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Uhm, kommer jo an på størrelsen på resten av fyren vil jeg si. Lenke til kommentar
Discipline Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Ingen av delene. Det er 47,5342591 cm. Seriøst. Det kommer jo helt an på fettprosent, høyde, lengde på lemmer, hvor store ledd man har og masse annet. 40 cm armer på en liten fyr med korte lemmer og små ledd, kombinert med lav fettprosent ser gjerne mer imponerende ut enn 50 cm på en høy person med lange lemmer, store knokler og en fettprosent som er høy. 1 Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Vanskelig å gi noe eksakt mål, da det som Discipline sier avhenger av kroppen armen sitter på. synes i hvert fall de i førstepost ser veldig rare ut. Proposjoner er vel det viktigste. Typisk å bare trene biceps, mens resten av kroppen (beina f. eks.) er liten. Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 De to på bildet er syntholdudes... OT så mener jeg det samme som de andre om at armer er store/små om man ser de i forhold til resten av kroppen de sitter på... Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 ok jeg har tynne ledd (håndledd 15,6 cm) hvor store må armene mine være for å se store ut da Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Like store som andre sine store armer, antar jeg? 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 ok jeg har tynne ledd (håndledd 15,6 cm) hvor store må armene mine være for å se store ut da Nøyaktig 45.23154 cm (i radius). Dette er vitenskapelig bevist. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå