MikkelRev Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Får stadig denne feilmeldingen istedetfor syntaxerror når jeg holder på med PHP. Tipper det har med noen Apache-instillinger å gjøre. Jeg får se ordentlige feilmeldinger med tail /var/log/apache2.error.log. Har også prøvd å sette error_reporting(E_ALL); ini_set('display_errors', 1); i toppen i alle php-filene. Det funker noen ganger, men aner ikke i hvilke tilfeller det funker/ikke funker. Hvordan fikser jeg det? Lenke til kommentar
Warz Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Har selv fått dette utallige ganger, veldig ofte har dette noe å gjøre med enten .htaccess eller måten du har chmod på filene dine. Se om du klarer å reprodusere feilen for deretter å si hva du gjorde... er vanskelig å si hva dette kan være ellers. Endret 31. mai 2011 av Warz Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Den kommer hver gang det oppstår PHP-error. I Apaches error.log får jeg opp alle PHP-errorene, som feks parse error, syntax error, Call to undefined method, File does not exist, osv. Men i nettleseren står det kun 500 internal server error. Hva er det med htaccess som er feil mener du? Endret 31. mai 2011 av MikkelRev Lenke til kommentar
Thomas. Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Hvis du bruker PHP Fastcgi kan det være problemet, hvordan det er satt opp/konfigurert.. Sjekk at du har satt alle innstillinger til noe "fornuftig" i php.ini (php_fcgi_children etc.., eventuelt fjerne instillingen, som anbefalt i manualen til apache). Endret 31. mai 2011 av Thomas. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Tror jeg fant det i php.ini: display_errors = Off Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Tror jeg fant det i php.ini: display_errors = Off Korrekt Nytter forøvrig ikke å endre php-settings i en PHP fil med parse errors da den per def er ødelagt og ingenting blir da lest fra den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå