Bulava Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Lurer på hvor stor man kan bli uten dop. Tror dere man kan få 50cm armer uten dop eller være feit Endret 30. mai 2011 av Bulava Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 lurer på hvor stor man kan bli uten dop. tror dere man kan få 50cm armer uten dop eller være feit bildet kom feil hvordan fikser jeg det Kommer helt ann på hvor stor du er fra begynnelsen, er du liten å tynn , kan du nok bare glemme 50cm armer. 1 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det ligger mye i genetikken din. Varierer veldig fra person til person... Lenke til kommentar
Bulava Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 jeg har tynne håndledd (15,6cm) Lenke til kommentar
Mr.Duklain Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 jeg har tynne håndledd (15,6cm) Tror skulder og over-arm har mere å si. Lenke til kommentar
storken Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sjekk ut signaturen min, og les det som står i den tråden - så skulle mesteparten av spørsmålene dine være besvart. 50cm armer kan du glemme uten dop. Mr.Duclain: ut fra håndledds-omkrets, ankel-omkrets og høyde kan maksimalmålene dine (for de fleste kroppsdeler) regnes ut med en nøyaktighet på 5%. Så håndledds-omkrets har alt å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå