KATRINE95 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg skal arrangere meksikansk aften hjemme hos meg som en bursdag. Har planer om å dekorere men er ikke sikker på hva jeg skal dekorere med. Er det noen som har noen forslag? Forslag til drinker, musikk og aktiviteter hadde også vært bra? Det skal ta av!! thanks Endret 30. mai 2011 av KATRINE95 Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Haha er du helt fjern eller? :!: Er jo ikke verre enn å tenke "Hva er typisk meksikansk?" Jo det er FIESTA MUSIKK på cd-spillern, Cactuser, Tequilla drinker, Sombrero`s (Hatter), Taco til middag, Jentene kan gjerne komme i røde sånne "flamenco" skjørt tror jeg det heter.. o.s.v o.s.v Er sånn jeg ville hatt det skulle jeg hatt Mexican-Partey :!: Lenke til kommentar
KATRINE95 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 fjern? jeg spurte om forslag. sa ikke at jeg ikke hadde peiling på noen ting (: er bare det at jeg skal lage det i hagen og sånt. spurte bare om forslag til noe spennede noe som hadde blitt superawesome? Lenke til kommentar
James Bond Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 fjern? jeg spurte om forslag. sa ikke at jeg ikke hadde peiling på noen ting (: er bare det at jeg skal lage det i hagen og sånt. spurte bare om forslag til noe spennede noe som hadde blitt superawesome? En svær cactus hadde vært jævlig awesome spør du meg :!: Lenke til kommentar
KATRINE95 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 ja, cactus tenkte jeg faktisk på takktakk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå