awesnes Skrevet 25. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 25. juni 2011 (endret) Endelig ferie, liten leilighet i Oslo er byttet ut med hus med hage på Sørlandet, så har ruslet litt rundt i hagen på jakt etter motiver i dag. Fant en del, så i dag slet jeg med å velge ut hvilket bilde jeg skulle legge ut. 25. juni Slenger med de to andre alternativene i spoiler Edit; Hadde skrevet feil dato, skrev 26. juni, men det skulle være 25. juni. Endret 28. juni 2011 av awesnes Lenke til kommentar
kaian Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Det var tre veldig flotte bilder på én dag! Herlig ekkerkoppspinn, særlig bakgrunnen løfter dette ekstra. Tror kanskje min favoritt er det siste i spoiler Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Det var tre veldig flotte bilder på én dag! Herlig ekkerkoppspinn, særlig bakgrunnen løfter dette ekstra. Tror kanskje min favoritt er det siste i spoiler Takk for det Kajan. Slet også i dag med å bestemme meg, men likte de mange forskjellige grønnfargene i dette bildet, så da ble det det. Noen av de jeg forkastet kan dere se her. 26. juni Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 26. juni 2011 Del Skrevet 26. juni 2011 Dagens er helt supert - no further comment needed Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 26. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2011 Dagens er helt supert - no further comment needed Takker! Har jo vært fint vær her de siste dagene, men svigermor hadde vannet blomstene, så da dukket det opp noen vanndråper. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 28. juni Sollys + veldig mørkegrønn bakgrunn som jeg gjorde om til helt svart. Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 28. juni 2011 Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg likte svært godt dråpene på panseret. Lakken kunne vært mer smooth, men det er ikke din feil. Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 28. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2011 Jeg likte svært godt dråpene på panseret. Lakken kunne vært mer smooth, men det er ikke din feil. Takk for det. Lenke til kommentar
NothinDoin™ Skrevet 29. juni 2011 Del Skrevet 29. juni 2011 Liker måten vanndråpen ligger og hviler på bildet fra 26. Må også si at spindelsvevet gjorde seg utrolig godt med den bakgrunnen! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 30. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2011 Liker måten vanndråpen ligger og hviler på bildet fra 26. Må også si at spindelsvevet gjorde seg utrolig godt med den bakgrunnen! Takk skal du ha. Lenke til kommentar
kaian Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Herlig lekkre de to siste! Estetisk nytelse på høyt plan Stilig hvordan detaljene i blomsten kommer fram i motlyset mot den sorte bakgrunnen. Gratulerer med mange flotte bilder og strålende gjennomføring! Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 1. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2011 Herlig lekkre de to siste! Estetisk nytelse på høyt plan Stilig hvordan detaljene i blomsten kommer fram i motlyset mot den sorte bakgrunnen. Gratulerer med mange flotte bilder og strålende gjennomføring! Oj. Tusen takk for hyggelig kommentar! Lenke til kommentar
Evenseth Skrevet 1. juli 2011 Del Skrevet 1. juli 2011 Du har fått til veldig mye bra her, awesnes! Og det har jo kommet litt i månedstråden også, har jeg sett, av samme utmerkede kvalitet. Gratulerer med vel utført junifest Lenke til kommentar
awesnes Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Du har fått til veldig mye bra her, awesnes! Og det har jo kommet litt i månedstråden også, har jeg sett, av samme utmerkede kvalitet. Gratulerer med vel utført junifest Takk skal du ha for hyggelig kommentar Evenseth. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå