ZoLaMont Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Jeg har enda ikke fått kjøpt meg kamera.. Har sett og grublet i lange tider.. Jeg står mellom de to kameraene som temaet sier.. Hva er det beste kameraet med tanke på billdekvalitet? Hva er det beste kameraet med tanke på videofunksjon? Hva er det beste kameraet med tanke på manuelle innstillinger? Hva er det beste kameraet med tanke på batterikapasitet? Hva er det beste kameraet med tanke på fokus og hurtighet? Hva er det beste kameraet sammenlagt? Skal det bli noe kamera på meg før jeg begynner på folkehøgskole trenger jeg seriøst noen gode råd.. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 ingen som vet noe? eller har erfaringer? Lenke til kommentar
iktfreak Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Alt kommer ann på hvor mye du vil ut med. Hvor mange Pix. du vil ut med. ( jeg vil anbefale 3.1 el mer) Men ellers vil jeg anbefale å se på tester og lignende på nettet. Eks: http://www.steves-digicams.com/hardware_reviews.html eller http://www.dinside.no/php/kat.php?id=1000700 Lenke til kommentar
tafi53 Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du jeg vil sterkt anbefale canon A70.kjøpte ett selv.var veldig usikker på valg jeg også.men etter mye søk så gikk jeg for A70 og det angrer jeg ikke på. Den er full av manuelle muligheter.Passe størrelse og gir gode bilder.Den er ikke så dyr.Kan kjøre på AA batterier som er veldig bra. Da jeg søkte etter kamera var ikke olympus mju 30 noen av alternativene.synes det ga alt for lite klart bilde. Lenke til kommentar
ZoLaMont Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Hei! takker for noen svar.. Jeg heller mer og mer mot a70... Begger kameraene har 3.2 mpix. det duger godt nok for meg, skal ta bilder som skal skrives ut i 15:10 format, eller legges opp på en internettside.. Vil man kunne si at canon a70 har flere manuelle innstillinger en olympuskameraet? Kan man være mer kretiv med canonkameraet da? Håper på flere svar.. Lenke til kommentar
isen Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Hvis du vil ha et kamera med mange manuelle innstillinger må du kjøpe A70. Mju 300 har nesten ingen manuelle innstillinger så vidt jeg vet. A70 har også den desidert beste videofunsjonen. VGA oppløsning med lyd i 30 sekunder eller 3 minutter i AVI oppløsning. En av markedets beste video funsjoner spør du meg. Selv har jeg nikon 3100, hekt greit kamera, men ikke noe mer enn det. :wink: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå