spetwols Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som vet om et musikk program hvor man kan lage musikk, uten å ha alt mulig utstyr. Som synths + gitar + piano etcc. Men bare lage alt på pc. Eller finnes det ikke noe slikt? bruker fl studio, men bruker mest til å mekke dubstep. beklager men står på farta nå så måtte bare skrive dette fort å se om det er kommet noe svar når jeg er kommet tilbake xD håper dere forstår hva jeg mener da. ^^ Lenke til kommentar
tohenrik Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Noen som vet om et musikk program hvor man kan lage musikk, uten å ha alt mulig utstyr. Som synths + gitar + piano etcc. Men bare lage alt på pc. Eller finnes det ikke noe slikt? bruker fl studio, men bruker mest til å mekke dubstep. beklager men står på farta nå så måtte bare skrive dette fort å se om det er kommet noe svar når jeg er kommet tilbake xD håper dere forstår hva jeg mener da. ^^ Cubase eller traktor kanskje kan hjelpe deg Lenke til kommentar
stifa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Prøv Reaper. Det fungeger greit. Bass: input, EQ og compressor kommer lang vei. Ta det DI-signal samtidig som lyd fra basscab er idealet. Gitar: mic en amp eller bruke VSTer fra www.acmebargig.com (Billig, og mye bedre enn Revalver og Guitar Rig.) Piano og synth ser det ut som du kan. (Du kan eksportere synther fra Fruity Loops og deretter lage resten i Reaper.) Håper det hjelper! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå