Arodem Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kvinnens rette plass er bak strikkepinnene ? i hvertfall når produktet er spillfigurer Les hele saken Lenke til kommentar
valentino Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Dette var skikkelig kult. All ære til kvinnen som virkelig har kontroll på strikketøyet. Lenke til kommentar
Matsemann Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Strikking ble nettopp råfett. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Strikking har alltid vært råfett. Lenke til kommentar
Arodem Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 Strikking har alltid vært råfett. Enig. Lenke til kommentar
( ´Д`) VIP QUALITY!! Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Som sagt, strikking har alltid vært kult. En kan lage mye rått med litt garn, bomull og kreativitet. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Herlig! Hun er nok et par millioner ganger flinkere enn meg til å strikke (da jeg kunne det - 1, 2 måneder). Mitt forsøk på et pannebånd gjorde mer nytte som vaskefille enn som et pannebånd. Fantastisk Lenke til kommentar
rotellef Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Stilig! Jeg bestiller en strikka woodoo-dokke av Guybrush! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 For de som har strikke-talenter i sin nærmeste omgangskrets, så er det jo bare å sette Mariusgenser/spaceinvaders på ønskelista for nærmeste bursdag eller jul. Lenke til kommentar
Onizuka89 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 two thumbs for Totoro and Weighted Companion Cube alone. Har uheldigvis ikke flere tomler for det andre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå