ZnulfeR Skrevet 8. august 2003 Del Skrevet 8. august 2003 Så var d de bildene da #Moderator slettet masse punktum# Lenke til kommentar
MagE Skrevet 8. august 2003 Forfatter Del Skrevet 8. august 2003 Så var d de bildene da #Moderator slettet masse punktum# så fort eg finne det digitalakamerae så blir d bilder! Lenke til kommentar
MagE Skrevet 10. august 2003 Forfatter Del Skrevet 10. august 2003 såg nettopp på kaktusen inni der og såg at den hadde vokst dramatisk møkje den månen eg har hatt han inni der me uvlyso, men den kan neppe ha godt av og vokse så extremt fort (sikkert 0,5cm høyere) og dette er en liten kaktus så dramatisk møkje voksing, (så har du en kasse full av uv lys og en liten kaktus så hiv han inni å få ein stor kaktus) Lenke til kommentar
ZnulfeR Skrevet 23. august 2003 Del Skrevet 23. august 2003 Ingen ting å bry seg om før den kommer borti hk'et eller no sånt.(trenger bilder) Lenke til kommentar
flowerpower Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 Er det så farlig om kaktusen dør eller ikke da? Den kan jo umulig ha kostet mye :wink: Men om du har blitt ekstremt glad i den ellernoslik så er det jo fint å vite om den kommer til å dø av uv lys eller ikke. Selv tror jeg ikke at det er noen fare Lenke til kommentar
manpower Skrevet 1. september 2003 Del Skrevet 1. september 2003 grunnen til at jeg ikke liker øl:fulle folk som sjangler og ikke er heilt me (har ingenting imot folk som drikker uten og bli fulle) grunnen til at jeg ikke liker tobakk: røyken,jeg tåler ikke lokten grunnen til at jeg ikke liker narkotika: alle som går på heroin o.l. slutter på skule/jobb og blir uteligere og kriminelle grunnen til at jeg liker cola: det smaker godt og jer godt for kropp og sjeld grunnen til at jeg ikke drikker/røyker, jeg er 13 år og har mye bedre ting å bruke pengene på!! Du er trossalt 13 år. husker jeg også var den typen der! ikke ha sex før 16 osv. men etter et år gikk alt over å jeg trives med det meste der, utenom narko selvfølgelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå