Gå til innhold

kaktus + UV = R.I.P.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

pga at det er et ulovlig stoff som brukes og at de som bruker slikt ofte har kontakt med tyngeren bruker som selger =innbrudd osv, men på det anen side folk blir ikke avhenige og blir ikke agressive slik som enkelte blir av alkohol. så dette er et tema som ikke blir ferdig diskutert. Det er vist ikke skadeligt heller. Men jeg har tatt et standpunkt i denne saken og det står jeg for.

 

mvh knutern_ fornøyd med whisky, vodka og rusbrus

Lenke til kommentar

grunnen til at jeg ikke liker øl:

fulle folk som sjangler og ikke er heilt me (har ingenting imot folk som drikker uten og bli fulle)

grunnen til at jeg ikke liker tobakk:

røyken,jeg tåler ikke lokten

grunnen til at jeg ikke liker narkotika:

alle som går på heroin o.l. slutter på skule/jobb og blir uteligere og kriminelle

grunnen til at jeg liker cola:

det smaker godt og jer godt for kropp og sjeld

grunnen til at jeg ikke drikker/røyker, jeg er 13 år og har mye bedre ting å bruke pengene på!!

Lenke til kommentar
fett med kaktus i pc'n ja.......... :roll:

 

Bare chill til jeg får planten jeg prøver å få tak i. :D

 

Noen som veit om plass i NORGE dem selger en plante fra canabis familien? :oops:

 

:wink:

:D

 

du kan iverstefall fere til mellomamerica eller noe slikt og kjøpe der

Lenke til kommentar
ha gullfisk i vanntanken på vannkjølingen

det skal jeg ha må berre få vannavkjøling først (og et filtert foranslangen som tar vannet ut av tanken slik at ikkje gullfisken kommer gjennom rørene og tetter til)

Husk at du skal mate fisken også, + at de driter i tanken din. Har hatt gull fisker før.
Lenke til kommentar
fett med kaktus i pc'n ja.......... :roll:

 

Bare chill til jeg får planten jeg prøver å få tak i. :D

 

Noen som veit om plass i NORGE dem selger en plante fra canabis familien? :oops:

 

:wink:

 

Fast food-generasjonen ass...

 

importer frø og start fra scratch, vel. Er nok noen websider som du kan kjøpe fra, og det er fullt lovlig, såvidt jeg vet, å kjøpe og importere frø. ;)

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg ikke liker øl:

fulle folk som sjangler og ikke er heilt me (har ingenting imot folk som drikker uten og bli fulle)

grunnen til at jeg liker cola:

det smaker godt og jer godt for kropp og sjeld

 

Folk kan bli fulle på andre ting oxo, som rusbrus 96% hb osv.

 

Cola er ikke bra for kroppen! Det er sinnsykt med sukker i den. Men det er jo den beste brusen så... man må jo ofre noe...

Lenke til kommentar
grunnen til at jeg ikke liker øl:

fulle folk som sjangler og ikke er heilt me (har ingenting imot folk som drikker uten og bli fulle)

grunnen til at jeg liker cola:

det smaker godt og jer godt for kropp og sjeld

 

Folk kan bli fulle på andre ting oxo, som rusbrus 96% hb osv.

 

Cola er ikke bra for kroppen! Det er sinnsykt med sukker i den. Men det er jo den beste brusen så... man må jo ofre noe...

 

cola e best å d eg meinte me d e jo at d smake så godt at kroppen må jo lika d (fanta e jo egentli nesten lika go så eg plleie å drikka d)

Lenke til kommentar
Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette...

 

Like ikke narkotika brukere :grumpy:

 

mvh knutern

hvorfor må han være fjortiss fordi han spørr om det?

Fjortisser drekke de .. (og blir somregel full av 1 øl .. lurer på hvordan)

 

de sier jo "Drekka mer".. ikke "Røyka mer"

 

Canabis har sterke medisinke egenskaper ..

det er en grunn til at fler og fler land gjør det lovligt for medisink bruk

Lenke til kommentar

kaktusen tåler vel uv lys da, er vel ikke så farlig, btw er det uv strålene fra sollyset plandene bruker til å rive sunn atomene og sette de sammen, det vil si at kaktusen din kanskje vil vokse fortere, det er grunnen til at uv lys brukes i drivhus...

en annen ting er at du kan tegne på den med uv tusj, hvis du har god tid hadde det vært tøft å fargelagt alle piggene, det hadde gitt en tøff lyseffekt... ;)

Men så spørs det om kaktus liker uv tusj da :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...