Gå til innhold

kaktus + UV = R.I.P.


Anbefalte innlegg

jeg har fått vindu i pc'n min men d har alle andre også så jeg kjøpte en kaktus(liten)og satte den inni, skal få gardiner senere men kaktusen får masse uv lys og jeg lurer på om kaktusen liker/tåler uv lys den lever fortsatt etter 2 veker inni der, men jeg har berre hatt led uv lys til nå og får kaldkatode uv lys denne uken og lurer på om vordan kaktusen liker uv lys eller om den i det heletatt tåler uv lys

 

(grunnen til at jeg valgte kaktus er fodi dei liker seg godt i varme og trenger ikke så mye vann)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
eh.. er greit nok at kaktuser liker varme og trenger lite avv.. men tross alt så damper det litt fra jorda til kaktusen når den blir varm.. og pc-skrot og damp er NONO! :o

Trukje det hadde blitt noke problem med det akkurat. "Dampen" kjemme i såpass små mengder at det ikkje er merkbart, dessuten med litt luftstrøm forsvinne det på null komma n00b. :wink:

Lenke til kommentar
Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette...

 

Like ikke narkotika brukere  :grumpy:  

 

mvh knutern

 

liker heller ikke narkotika brukere

 

narkotika = :evil:

øl = :evil:

tobakk = :evil:

cola = :yes:

Lenke til kommentar
Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette...

 

Like ikke narkotika brukere  :grumpy:  

 

mvh knutern

 

liker heller ikke narkotika brukere

 

narkotika = :evil:

øl = :evil:

tobakk = :evil:

cola = :yes:

narkotika = :woot::woot: :wink:

alkohol = :woot:

tobakk = :D

cola = :grumpy: :-?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...