MagE Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 jeg har fått vindu i pc'n min men d har alle andre også så jeg kjøpte en kaktus(liten)og satte den inni, skal få gardiner senere men kaktusen får masse uv lys og jeg lurer på om kaktusen liker/tåler uv lys den lever fortsatt etter 2 veker inni der, men jeg har berre hatt led uv lys til nå og får kaldkatode uv lys denne uken og lurer på om vordan kaktusen liker uv lys eller om den i det heletatt tåler uv lys (grunnen til at jeg valgte kaktus er fodi dei liker seg godt i varme og trenger ikke så mye vann) Lenke til kommentar
Zolo Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Er der ikkje mange kaktuser som lever i ørkenområder! Lenke til kommentar
BBernes Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hva med noen dukkehus møbler og noen barbie dukker og da ? :wink: Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hva med noen dukkehus møbler og noen barbie dukker og da ? :wink: Det bli for stort sjønna du vell! Men ein legolandsby Men.. tebake te saken.. Ekje det sånt UV-lys i drivhus da? Akvarieplanter har jaffal godt av UV-lys. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Eh? UV-lys får vi i store mengder fra solen, så vi tåler alle litt av det. Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 Når får vi bildene da? får bilder så snart jeg finner digitalkamerat (har fått gardiner nå) Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 du må nesten ha sand i bunn også da, ang sand som flyr rundt kan man bare bruke en slags lim spray til å ha på toppen Lenke til kommentar
Darth Godo Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, kan jo ikke lime fast sanden... det er jo ørkenstormer! Fyll opp med sand og sett opp to vifter mot hverandre i hver sin ende av kabinettet! Det hadde vært noe det... Men sikkert ikke sunt for komponentene... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 fett med kaktus i pc'n ja.......... Lenke til kommentar
gspr Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Nei, kan jo ikke lime fast sanden... det er jo ørkenstormer! Fyll opp med sand og sett opp to vifter mot hverandre i hver sin ende av kabinettet! Det hadde vært noe det... Men sikkert ikke sunt for komponentene... Sandblåsing! Lenke til kommentar
Smilodon Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 eh.. er greit nok at kaktuser liker varme og trenger lite avv.. men tross alt så damper det litt fra jorda til kaktusen når den blir varm.. og pc-skrot og damp er NONO! :o Lenke til kommentar
MagE Skrevet 30. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 30. juli 2003 bruker ikke så mye jord har helst småstein (blåser heldivis ikke rundt på komponentene :wink: ) Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 eh.. er greit nok at kaktuser liker varme og trenger lite avv.. men tross alt så damper det litt fra jorda til kaktusen når den blir varm.. og pc-skrot og damp er NONO! :o Trukje det hadde blitt noke problem med det akkurat. "Dampen" kjemme i såpass små mengder at det ikkje er merkbart, dessuten med litt luftstrøm forsvinne det på null komma n00b. :wink: Lenke til kommentar
CaNaBiS Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 fett med kaktus i pc'n ja.......... Bare chill til jeg får planten jeg prøver å få tak i. Noen som veit om plass i NORGE dem selger en plante fra canabis familien? :oops: :wink: Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 31. juli 2003 Del Skrevet 31. juli 2003 Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette... Like ikke narkotika brukere mvh knutern Lenke til kommentar
MagE Skrevet 1. august 2003 Forfatter Del Skrevet 1. august 2003 Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette... Like ikke narkotika brukere mvh knutern liker heller ikke narkotika brukere narkotika = øl = tobakk = cola = Lenke til kommentar
Sinnsro Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Hei cannabis (14iss?), hvis du vil ha slike planter så spørr den lokale mafian (HA, øst europerene osv) de setter deg sikkert i kontakt med de rette... Like ikke narkotika brukere mvh knutern liker heller ikke narkotika brukere narkotika = øl = tobakk = cola = narkotika = :wink: alkohol = tobakk = cola = :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå