kuolseir Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) har et sb x-fi xtreme audio. og etter at jeg instalerte windows 7 så har det vert noe gale med lyden. spesielt når jeg er på internett. det som skjer er at lyden går opp og ned av seg selv, og den blir og av og til uklar. lyden virker fint vis jeg plugger høytalerene i lydutganen som er framme på kabinettet, probleme er når jeg kobler med på lydkortet noen som kan ha noen ide om va som er galt Endret 30. mai 2011 av kuolseir Lenke til kommentar
K N Skrevet 5. juni 2011 Del Skrevet 5. juni 2011 Prøv å installer lyddriverne til dataen din, dette kan hjelpe. Lenke til kommentar
kuolseir Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 vet du hvor jeg kan finn driver til det Lenke til kommentar
Brede_Skapstroppen Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 bare å google "creative driver download" så finner den supportsiden til Creative. Nå skal det nevnes at creative har sliti "bittelitt" med driverne sine til win7, og ser ikke ut til å evne å rette opp problemene. Det er bare å prøve og håpe på det beste. Det finnes alternative moddede drivere der ute fra PAX og DanielK (hvis du skulle få trøbbel, men prøv creative sine først du. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå