Gå til innhold

bruktdatautstyr.no

Anbefalte innlegg

Hei. Ikke helt sikker på om denne skal stå her eller under butikker og verksteder. Admin må bare flytte den om den står feil!

Jeg prøver å få solgt min ca 1 år gamle stasjonære PC, fikk så et tilbud av bruktdatautstyr.no på telefonen (telefonselger) hvor han sa han kunne garantere at han kunne selge PCen på under 2 uker. Han sa jeg måtte betale 198,- for en annonse på siden som dekker ALT av utgifter. Så skulle han sette opp en annonse og de skulle ringe rundt og reklamere for PCen som et vanlig telefonsalg uten å ta noe av pengene jeg selger PCen for.

Er det noen som har erfaringer med disse og vet om det er pålitelig? Nettsiden(bruktdatautstyr.no) virker liksom litt useriøs/amatørmessig og jeg har lest litt drit om de ved et googlesøk på telefonnummeret han ringte ifra..

Takker for all hjelp og erfaringer

Forresten... Ingen som hindrer dere i å ta en titt på PCen og ta kontakt om du er interesset i å kjøpe :)

PCen som skal selges

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe, mankan til skrotside er det lenge siden jeg har sett. Du får garantert IKKE solgt i hvert fall. Alt der er jo vanvittig overpriset og hele layouten og grensesnittet virker jo som om det er laget av folk som holder på med alt annet enn data.. Nei, nei, nei...

Anbefaler bruktmarkedet jeg.

Endret av phlake
Lenke til kommentar

Hadde samme greia ca. når jeg skulle selge russebilen på finn for ett år siden. Mann som ringte og sa han skulle legge ut bilen på en side, så skulle den garantert bli solgt innen to uker. Han skulle ha 200kr (om jeg ikke husker helt feil) for det. :thumbdown:

Jeg spurte da om denne garantien innebar at vi fikk pengene tilbake om de ikke klarte det ellerno, men han prøvde bare å ungå å svare. Valgte selvfølgelig å si nei. Det er få steder som er bedre enn Finn i Norge. Om du får lite interesse der så kan det være noe med pris/etterspørsel. Eneste andre stedet for datautstyr er vel kanskje bruktmarkedet her på hardware.no. :)

(kan ha vært bruktbil.no). :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...