TST Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Når får vi vite hvem vi skal kjøre mot? Klokken 20:15 setter vi opp hvem som møter hvem, og resultatet av trekningen finner ved å klikke på den cupen du deltar i på turneringssiden. MÅ bilen ha racing modification? Strengt tatt tror jeg ikke du MÅ det, men da går det vel neppe fort nok til at du har en sjanse. Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da ble turneringen utsatt med 1 dag. Da blir det mer tid til treningsrunder (og mindre tid til eksamenslesing). Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Da ble turneringen utsatt med 1 dag. Da blir det mer tid til treningsrunder (og mindre tid til eksamenslesing). Epic Jeg ble heldigvis ferdig med mine i tide. Lenke til kommentar
Max_Magnus Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan i alle dager får man denne bilen opp i 422/424 HK? Det stopper på 413 hos meg... Lenke til kommentar
amarios Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Motoren må kjøres inn før du får max hp fra den. 425hp på min nå Lenke til kommentar
Max_Magnus Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Motoren må kjøres inn før du får max hp fra den. 425hp på min nå Hvor langt da? Er det som i virkeligheten at du må kjøre 500 km uten å belaste motoren eller er det bare å dure rundt en bane? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det meningen at løpet skal kjøres i dag klokken 2015, hva gjør man isåfall om den man skal møte ikke dukker opp? Lenke til kommentar
LaStrada Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og hva med oss som havna rett i runde 2? Er siste frist for motstanderen å møte opp i morgen? Synes det var litt dårlig info her... Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Ser nå at jeg også har havnet rett i runde 2. Skal den da kjøres i morgen? Som nevnt over, litt tynn info her. Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Og hva med oss som havna rett i runde 2? Er siste frist for motstanderen å møte opp i morgen? Synes det var litt dårlig info her... Ja, det lurer jeg også på! Sjekket nettopp bracket listen og jeg er i runde 2 og skal møte en fyr. Er det idag? imorgen? hva skjer ? Kontakter fyren nå. Er han ikke så skal jeg i runde 3! YABADABOO :!: Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Tapte så det sang. Ikke bitter, prøver igjen i morgen. Men etter en krasj i 3. runde slet bilen voldsomt med å ta venstresvinger resten av løpet. Dette selv om mechanical damage var skrudd av. Hvordan kan det ha seg? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Prøvde og få hjelp på IRC, men ser jo bare fifa folk der.... Lenke til kommentar
OpusNR1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Tapte så det sang. Ikke bitter, prøver igjen i morgen. Men etter en krasj i 3. runde slet bilen voldsomt med å ta venstresvinger resten av løpet. Dette selv om mechanical damage var skrudd av. Hvordan kan det ha seg? Jeg har også opplevd dette med denne bilen! Det må rett og slett være en bug i gt5. Enig i at det er veldig dårlig info rundt denne turneringen, greit nok at det er helligdag, men i morgen må det ryddes opp litt. Jeg vant i dag og står nå i runde 3, selv om jeg bare har kjørt et løp? Må man delta videre i kvalifiseringen hvis man har vunnet en gang? Hva blir banen (og evt. bilen) i neste del av konkurransen? Et eget rom på irc til hvert av spillene hadde også vært å foretrekke. Det er så fryktelig mye mas fra fifa-deltakerne. Endret 2. juni 2011 av OpusNR1 Lenke til kommentar
epa1 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hvordan har en person klart å komme seg til runde 4 allerede? Lenke til kommentar
MacBain Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Så vi som står i runde to uten at motstander dukket opp, rapporterer kampen som vunnet? Lenke til kommentar
TuRb0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Så vi som står i runde to uten at motstander dukket opp, rapporterer kampen som vunnet? Send en ticket. Det gjorde jeg. Venter fortsatt på svar. Ellers er jeg enig i det OpusNR1 sier. Det burde vært egne rom for de ulike turneringene. Er jo faen umulig og få med seg noe, siden fifa folka whiner som faen. Endret 2. juni 2011 av TuRb0 Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Hvordan har en person klart å komme seg til runde 4 allerede? Bjornar86 spurte om jeg var klar for neste runde, og det var jeg jo så klart:) Så det løpet er kjørt og avgjort. Derfor er jeg kommet til runde 4 Edit: trykkleif Endret 2. juni 2011 av g_knap Lenke til kommentar
g_knap Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Trodde forøvrig det skulle kjøres frem til runde 6 hver kveld: "Kvalifiseringen gjennomføres i åtte cuper, og den første starter onsdag 1. juni, klokka 20:00. Du kan melde deg på via turneringssystemet vårt. Det skal stå igjen åtte spillere fra hvert spill, hver spillekveld, og disse går videre til sluttspillet som avholdes 14. juni. De to beste fra hvert spill i sluttspillet går videre til en finalehelg i Oslo 26. til 28. juni." Link Eller er det jeg som har missforstått? Lenke til kommentar
rasmuse7 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hmm... Kan en ansvarlig for turneringen komme inn og presisere mon tro? Jeg skjønner ikke noe av hva som skjer videre etter man har vunnet iallfall. Lenke til kommentar
Storskarv Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Hmm... Kan en ansvarlig for turneringen komme inn og presisere mon tro? Jeg skjønner ikke noe av hva som skjer videre etter man har vunnet iallfall. Kom en melding på irc ca kl 23 at det ble pause i dagens runde til i morgen kl 19. En egen kanal for GT5 hadde vært å foretrekke. For oss som er nye i denne måten å arrangere konkurranser kan det virke noe uoversiktlig... Men moro er det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå