Randomizer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 God dag! Jeg har i det siste startet å leke meg litt med FL studio, og ser nå etter et midi-keyboard. Det trenger ikke være noe storslagent, men jeg har et par krav. For det første må det selvsagt være kompatibelt med FL studio. Det må også har minst to oktaver. Desuten må det kunne programeres til å virke med de virtuelle knappene jeg vil, for eksempel disse. Men det må også være lett og omprogramere dem til å virke med andre virtuelle knotter, uten at jeg må inn og skrive en lang kode for å endre bruksomeråde. På forhånd takk. Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 M-Audio Axiom keyboardene kan dette, og pro utgaven mapper automatisk knottene til forskjellige funksjoner i fl-studio så vel som andre programmer. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 M-Audio Axiom keyboardene kan dette, og pro utgaven mapper automatisk knottene til forskjellige funksjoner i fl-studio så vel som andre programmer. Skjønner. Hva tror du om denne? Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Så ut som et koselig lite keyboard, ikke like mye automatikk, men etter hva jeg kan se så trenger man bare stille inn ting en gang pga programmet som fölger med. Lenke til kommentar
Randomizer Skrevet 1. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 1. juni 2011 (endret) Da trur jeg nesten det blir et sånt et... Hvis du ikke har noe bedre å fåreslå i samme prisklasse? Endret 1. juni 2011 av Randomizer Lenke til kommentar
Flimzes Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 M-audio står ganske alene i budsjettklassen. I hvert fall av de merkene som importeres i norge, så den er nok et bra valg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå