Lock-Aze Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei, vurderer en ny mobil. Jeg vurderer da HTC Sensation mot Galaxy SII. Begge telefonene ser unektelig rålekre ut og er virkelig interesange. Jeg har fra før god erfaring med bruk av HTC mobiler mot Exchange løsninger. Noe av det viktigste for meg er gode kalenderwidgets (helst out of the box) og så god exchangestøtte som mulig out of the box. Jeg bruker mobilen mye til epost (Exchange og Gmail) en god del sosiale medier, FB, twitter etc. og ellers det vanlige med at det går en del sms og ringer litt. Men, det viktigste for meg er god kalenderfunksjon og exchange støtte. Uten dette så er mobilen ubrukelig. Noen som har kjennskap til/kan opplyse meg om hvordan disse mobilene stiller seg mot hverandre med tanke på Exchange integrasjon (kjører pr. i dag mot Exchange 2007 men skal snart oppgradere til Exchange 2010) Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Begge telefonen du tar for deg kjører android, og er i bunn og grunn basert på det samme, med litt forskjellige brukergrensesnitt. Jeg har dårlig erfaring med Android og Exchange, i form av mine egne telefoner og kunders telefoner. F.eks. så sliter android 2.2 og eldre med Exchange 2010. Mulig at dette dette ikke et problem på de 2 telefonene du nevner, da begge kjører vel Android 2.3 (gingerbread)? Ellers har jeg som regel alltid slitt med synking av flere mapper, duplisering av elementer, dårlig varsling og uoversiktlige kalendere. Nå har jeg ikke brukt android selv siden jeg la inn årene på 2.1, muligens det har blitt bedre. Når det kommer til stykket, så er det ingenting som slår iPhone på akkurat mail + kalendere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Se f.eks. denne tråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1347579&pid=17825013&st=0entry17825013 Det er ikke helt ubegrunnet det jeg sier :-) Lenke til kommentar
kristwa Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Anser meg ikke som noen poweruser, men jeg har overhodet ingen problemer på min S II med å lese mail, åpne mapper, åpne vedlegg, se kalender osv. Varslingene kommer når jeg ber de om å komme. Jeg er glimrende fornøyd med epostleseren på S II (spesielt med landskapsmodusen som lar meg hurtig bla i epostene). Sammenlikningsgrunnlaget mitt er dog Nexus One, har ikke prøvd Exchange på noen Sensetelefoner. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå