yNx Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er det bare meg eller er forumet svært ustabilt nå? Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 har vert så vidt nede.. men pleier å funke.. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Tror jeg blir gal! har fått 4 eller 5 meldinger om at det er kommet et nytt innlegg i temaet Hvordan bli en god webdesigner? uten at det har kommet et eneste nytt siden mitt siste! Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Nå får jeg meldinger om andre tema også! Noen som har liknende problem? Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Er dette temaer dere "hører" til og få eller temaer dere ikke hører til og få? Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Er dette temaer dere "hører" til og få eller temaer dere ikke hører til og få? Det er temaer jeg "hører til" Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det er altid ustabilt, du skal ikkje få kunne poste heile tida, du skal få feilmeldinger. Slik er det, slik blir det, og slik vil det forsatt bli. Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Det er altid ustabilt, du skal ikkje få kunne poste heile tida, du skal få feilmeldinger. Slik er det, slik blir det, og slik vil det forsatt bli. Men jeg skal for gulgrønne myreplante ikke få en masse meldinger om at det har kommet en ny melding når det ikke har det??? Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det SKAL altid komme melding om at du har fått nye innlegg når du ikkje har fått det. Lenke til kommentar
Ueland Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Det kommer nok at av mailer samler seg opp avogtil, pga litt mye jobbing for eks kan ting bli samlet litt opp. Og ikke minst så kan mailer bli forsinket på vei til mottaker og :-) Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Det SKAL altid komme melding om at du har fått nye innlegg når du ikkje har fått det. Tror du missforstår! Det kommer melding når det IKKE har kommet nye meldinger" Lenke til kommentar
yNx Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Det kommer nok at av mailer samler seg opp avogtil, pga litt mye jobbing for eks kan ting bli samlet litt opp. Og ikke minst så kan mailer bli forsinket på vei til mottaker og :-) Aha, ja det kan stemme! Kan huske at før denne mailbombingen startet fikk jeg ikke besked om at det hadde kommet nye meldinger når det hadde det! Bra at det bare var forsinkelse og ikke en feil som dere ikke fant! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå