Zeorsd Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Et annet alternativ med enda mer digg skjermkort, litt mindre SSD og musematta. totalt 13 181,00 kr m frakt http://imageshack.us/f/821/dustini52.jpg/ Endret 30. mai 2011 av Heavenly Lenke til kommentar
X-Shock Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Er sjokkert over at ingen velger siste generasjon SSD disker, helt overlegen ytelse. Skam dere! Jeg tok en rask tur over på komplett.no å laget et mye bedre oppsett til deg, forklarer noen hovedpunkter: http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=933458&su=20A09649-C341-4D2C-A324-4CCAEDD1FEBC Mekanisk tastatur, da jeg regner med pc'en skal brukes til spilling. Musen var tilfeldig valgt med gjennomsnitlig pris. Billigere og bedre kabinett. Strømforsyning bedre tilpasset behov. Rå luftkjøler, kan erstattes med billig vannkjøling. Mye bedre skjermkort til noen hundrelapper ekstra. Og ikke minst, siste generasjon intel CPU. AMD er nok ikke noe valg her engang. Oppsettet ble 813kr dyrere, men prisen er lett forsvarlig! Jobb noen timer ekstra, og få en PC du faktisk vil like! Håper virkelig ikke du har bestilt delene enda, for da blir kompisen din meget skuffet ! EDIT: Link til handlevognen fikset! Endret 31. mai 2011 av X-Shock Lenke til kommentar
Zeorsd Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Vi kan ikke se handlevognen din X-shock! Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Ble overrasket over hvor enkelt det var å montere en PC helt fra bunnen av. Tok vel en snau time. Hadde ikke gjort det før engang. Så jeg kommer aldri til å kjøpe ferdigmontert igjen Lenke til kommentar
martimul Skrevet 16. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 16. juni 2011 Ble overrasket over hvor enkelt det var å montere en PC helt fra bunnen av. Tok vel en snau time. Hadde ikke gjort det før engang. Så jeg kommer aldri til å kjøpe ferdigmontert igjen DET ER HELT SANT Lenke til kommentar
Dritil Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Og alt styret med antistatisk armlenke osv. er helt unødvendig. Null problem uten Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 17. juni 2011 Del Skrevet 17. juni 2011 Ble overrasket over hvor enkelt det var å montere en PC helt fra bunnen av. Tok vel en snau time. Hadde ikke gjort det før engang. Så jeg kommer aldri til å kjøpe ferdigmontert igjen DET ER HELT SANT Hvilke deler ble det så dere bestilte? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå