Metino Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Trenger inputs på dette oppsette av komponenter jeg har satt sammen. Tanken var et gameroppsett som skal være stillegående og stilrent og til prisen rundt 11-12000,- (mest for pengene oppsett.) Her går, link til oppsett Usikker på hvilken PSU til en rimelig pris jeg skal velge. Bør jeg heller gå for Radeon 6950 (har hørt det skal kunne åpnes til et 6970kort) og i5 2500k? Til slutt sitter jeg igjen med SSD disken som jeg er usikker på. Obs, delene må helst kunne bestilles fra en og samme nettbutikk. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Kjøp og salg er ikke tillatt på forumet. Til slike formål kan tjenester som Bruktmarkedet eller Finn.no brukes.Dette innlegget skal ikke kommenteres. Har du reaksjoner på moderering tar du kontakt med meg via en privat melding. Lenke til kommentar
phlake Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Vel, til gaming så kjører du i5-2500k. Ingen fordeler med i7, bortsett fra at den er dyrere og bedre til 3D-rendring og videoredigering. Se sammenligning i link i signaturen min. Anbefaler deg å vurdere OCZ Vertex 3 SSD (120GB) da den er superkjapp og sata 6gbps. Angående skjermkort så er jo det et godt kort, og når det gjelder flashing av 6850 så er ikke det garantert at det fungerer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå