sebjen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei, Har seg slik at jeg ikke ble innkalt til FOS pga helseresultater. Dette er noe jeg har klaget på, da jeg mener at de vurderingen som ble tatt er feil. (noe jeg også har fått bekreftet "eksperter") Spørsmålene mine til dere lyder som følger: Hva er sannsynligheten for at de endrer helseprofilen? Hvis de endrer helseprofilen kommer jeg da inn til opptaket? Mvh S Lenke til kommentar
HOK Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er ingen her som kan si deg om du kommer inn eller ikke. Du må ringe til VPV og snakke med de. Sende inn dokumenter på at du er frisk, og så evt ta det derifra. Lenke til kommentar
sebjen Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) [quote) Endret 30. mai 2011 av sebjen Lenke til kommentar
William_S Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Forsvaret er litt som en vegg akkurat som andre statlige etater. Du skal ha godt med dokumentasjon for å overbevise legene som vurderer dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå