mcgroven Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Den ene spillmåneden topper den andre. Juni ser ut til å bli minneverdig. Les hele saken Lenke til kommentar
Sir-Allistair Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Child of eden med kinect virker veldig kult! Det skal jeg nok ha. Lenke til kommentar
Stormwolf Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Har bestillt Alice og Duke Nukem! Gledet meg til Red Faction, men det spillet viste seg å være et gørrkjedelig møkkaspill med irriterende og uinspirerte fiender og omgivelser gjennom hele spillet. Dungeone Siege 3 er til å le av. Endret 30. mai 2011 av Stormwolf Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Nja, er vel bare Alice:Madness Returns som virker særlig interessant. Og kanskje Dungeon Siege 3, avhengig av hvordan det sammenligner med de tidligere. Men er Obsidian så satser på at det blir godsaker og ikke altfor konsoll. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Fatter ikke helt hvor entusiasmen kommer fra. Duke Nukem er utgått på dato for lenge siden, inFamous 2 og RFA er 2-års-utvikling-oppfølgere og de andre husker jeg ikke navnet på engang. Jeg tuller selvfølgelig. Håper virkelig alle disse spillene blir bra, og kanskje jeg plukker opp et par av dem når de kommer på salg. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor er Duke aka. hertugen utgått på dato? Stallone gjør comeback så det suser med Rambo og Expendables, hvorfor kan ikke Duke gjøre det samme? Tror det er flere enn nok der ute som er lei av CoD/Medal of Honor 10-11-12-13 etc. Lenke til kommentar
Akrabra Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Blir garantert Infamous 2 og kanskje Alice! god spill måned og fin måte å feire at man er ferdig med skole for dette terminet. Lenke til kommentar
Allt í lagi Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor er Duke aka. hertugen utgått på dato? Stallone gjør comeback så det suser med Rambo og Expendables, hvorfor kan ikke Duke gjøre det samme? Tror det er flere enn nok der ute som er lei av CoD/Medal of Honor 10-11-12-13 etc. Helt enig. Gørr lei dagens "realistiske" skytespill. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Red Faction er eneste på min liste Gleder meg til å rasere hus og større bygninger igjen <3 Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 spiller witcher 1 fram til Hail the king baby kommer ut, spille gjennom det og så fortsette med witcher 2 Lenke til kommentar
Fjellkriger Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Er helt klart remaken av The Legend of Zelda: Ocarina of Time som er mitt høydepunkt. Er jo tross alt en pusset opp versjon av yndlingsspillet mitt som kan puttes i lomma! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Gah! Hva skjedde med spilltørke hver bidige sommer? Her kommer jo Duke fredag i neste uke, og uken etter kommer Alice, Dungeon Siege 3 og Zelda? Dessuten er både Star Fox 64 3D og Kid Icarus: Uprising rett rundt hjørnet. Jaja, får vel gå over til goth-stilen. Blir neppe mye sol i sommer uansett. Endret 30. mai 2011 av vikingkylling Lenke til kommentar
Licht Skrevet 30. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 30. mai 2011 Bra for økonomien å ikke eie 3DS nå, føler jeg. Lenke til kommentar
internaut Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Haha, leste "Snadderloff" og trodde et øyeblikk at det var et navn på ett spill. Spent på Dungeon Siege 3. Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 (endret) Nja, er vel bare Alice:Madness Returns som virker særlig interessant. Og kanskje Dungeon Siege 3, avhengig av hvordan det sammenligner med de tidligere. Men er Obsidian så satser på at det blir godsaker og ikke altfor konsoll. Enig. Ikke mye å skryte av. Redd for at de to med potensiale får en awesome button overhaling også. Selvsagt kan det jo være at A New Beginning og Alpha Polaris blir bra. De burde jo såklart vært nevnt i topp 5-lista! Endret 31. mai 2011 av radiohodet Lenke til kommentar
fakuall Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Gleder meg til anmelderne skal rettferdiggjøre hypen av Duke Nukem Forever.. Lenke til kommentar
Diztar Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Oi her blir det mye snadder! Bra jeg får feriepenger i Juni, for dette kan bli dyrt! Alice, Duke Nukem, Dungeon Siege III, F.E.A.R 3, og Zelda blir garantert kjøpt inn. Infamous 2 blir sikkert et kjøp etterhvert, men har enda ikke fått spilt det første, men det får jeg jo gratis når PSN endelig kommer opp igjen. Skal også holde et øye med Child of Eden, og Shadow of the damned. Gleder meg også til 3DS oppdateringen! For en måned! Nesten for mye av det gode. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Får jo også litt ekstra å sette fingrene i nå som Playstation Store åpner igjen. Skal personlig velge inFamous og Little Big Planet tror jeg. Dette i tillegg til "Hertug Atombombe'dem For Evig", og LA Noire som jeg knapt har startet på grunnet eksamener. Lenke til kommentar
RoaRawR Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 duke og sommersol i stedet denne månden Lenke til kommentar
Bruker-104685 Skrevet 31. mai 2011 Rapporter Del Skrevet 31. mai 2011 Skal ha Infamous 2, Duke Nukem BoS og Legend Of Zelda 3DS i juni, stor måned for meg. Only on PS3, PC and 3DS som vanlig! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå