Erling E. Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Chaser er et skytespill i førsteperson-perspektiv som må være en av årets største og mest positive overraskelser. Utvikleren hadde praktisk talt ingen hørt om, og utgiveren er ikke kjent for gode spill i denne sjangeren. Likevel klarer de å levere et skytespill som faktisk overgår det meste som er kommet ut dette året. Les hele omtalen Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Hvis du har problemer med installasjon av spillet, sjekk www.chasergame.com og last ned UK Emergency Fix. Fra hjemmesiden: UK Retail Emergency Fix|2003-06-23 If you experiencing problems installing the UK retail version of Chaser make sure to install this emergency fix. Please note that these patches only work for the Chaser UK retail version and will only help if you have installation or game starting problems. If you do encounter trouble installing the game, please download the following file before trying to install the game again: Chaser Install Fix Run the Chaser-Installfix.exe on your system (it will create a c:jowoodchaser directory with a file in it). Then run the Chaser setup from the CD1 again. We sincerely apologize for the inconvenience. Your JoWood Team Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 6. august 2003 Del Skrevet 6. august 2003 Jeg har prøvd demoen,ganske kult spill Lenke til kommentar
minimum payne Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 nå har jeg spilt det litt, og kommet meg ned fra satelitten, og gjennom slummen, jeg ble tatt til fange, og fikk implantert ei bombe i meg, så starter neste brett, det er et snike brett fordi jeg starter uten våpen, hvor skal jeg? Lenke til kommentar
kongefritt Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 du skal inn. hehe.. du må se hele filmen først.. så får du vite hvor du skal inn.. p.s. sniking vil si.. ikke gå foran, gå heller bak.. du må tenke litt serru. Lenke til kommentar
Csfrik Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 9. august 2003 Del Skrevet 9. august 2003 Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser Sluttsekvensen tilsier i alle fall en oppfølger, så jeg tror det er planen. Men det kommer nok an på hvordan Chaser selger (og dessuten holder Cauldron på med et spill basert på Conan: The Barbarian akkurat nå). Lenke til kommentar
tstuka Skrevet 13. august 2003 Del Skrevet 13. august 2003 Noen som har problemer med lyden? Sliter med hakking - hakk i plata type ting. Har P4 2.5G, SB Live, GF4 4200. Mulig det er overklokking som gjør det? Lenke til kommentar
rivaldo Skrevet 3. september 2003 Del Skrevet 3. september 2003 Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser Sluttsekvensen tilsier i alle fall en oppfølger, så jeg tror det er planen. Men det kommer nok an på hvordan Chaser selger (og dessuten holder Cauldron på med et spill basert på Conan: The Barbarian akkurat nå). flott! fortell mere om slutten......vi som spiller spillet liker slikt..... Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 5. september 2003 Del Skrevet 5. september 2003 Husker ikke hvor men leste at det skulle komme en oppfølger til Chaser Sluttsekvensen tilsier i alle fall en oppfølger, så jeg tror det er planen. Men det kommer nok an på hvordan Chaser selger (og dessuten holder Cauldron på med et spill basert på Conan: The Barbarian akkurat nå). flott! fortell mere om slutten......vi som spiller spillet liker slikt..... Hmmm, vet ikke om alle vil være like begeistret for at jeg røper hvordan spillet slutter her :-)For å si det slik: Spillet slutter ikke med noen "gratulerer, du har reddet verden"-beskjed... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg