Esanee Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg bruker en D-link dwa-140 trådløs adapter for å motta trådløse signaler til pc'en min. Den er rundt et halvt år gammel og har fungert som gull på to forskjellige routere frem til nå. Dessverre vet jeg ikke hva den ene routeren het, men den andre var en Jensen. Ingen av disse routerne har vært under min disposisjon. Nå har jeg fått låne en router da jeg ikke har en egen, dette er en Inteno x5671b. Problemet mitt er at adapteren ikke får tak i routeren. Den forsøker å koble til, får IP-adresse og alt, men så bare slipper den taket og kobler fra igjen, uten noen feilmelding eller beskjed what so ever. Noen som har vært borti noe lignende? Noen som har noen tips om hva som kan gjøres? Lenke til kommentar
Lars Dongeri Oppholdsnes Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Det er jo et routermodem ikke en router. Oftest så er det problem med driver til trådløsdonglen, når den ikke får forbindelse. Prøv RT2870 herfra http://www.ralinktech.com/support.php Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå