Emils. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Historien vinner ikke, men Norge trenger lag som er de 2-3 beste. Jeg mener RBK, VIF, Brann og LSK er lag som burde være de 4 store. Lenke til kommentar
kremt Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Historien vinner ikke, men Norge trenger lag som er de 2-3 beste. Jeg mener RBK, VIF, Brann og LSK er lag som burde være de 4 store. Men ikke Molde? Lenke til kommentar
Armageddon Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Flaut av TV2 å unngå å filme "Fotball i helgene"-bannerene, og nevner ikke engang hvorfor det er musestille på stadion de førte 10 minuttene. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er jo kun TV2 og de mindre gode lagene som liker den dagen. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker kamp på mandager, skulle hatt kamper hver dag Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Historien vinner ikke, men Norge trenger lag som er de 2-3 beste. Jeg mener RBK, VIF, Brann og LSK er lag som burde være de 4 store. Men ikke Molde? Poenget er at Norge trenger lag som er i toppen. Greit at du har lag som ypper seg og kanskje overpresterer en sesong, men ikke at de lagene som er der ligger på bunn og motsatt. Det er helt merkelig hvor ustabil TL er Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker kamp på mandager, skulle hatt kamper hver dag Problemet er at alle ser den på tv. Er jo som sagt nesten ikke folk på stadion. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg liker kamp på mandager, skulle hatt kamper hver dag Problemet er at alle ser den på tv. Er jo som sagt nesten ikke folk på stadion. Ja, vet. Sånn sett er det trist. Lenke til kommentar
DJ_Dark Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 RBK har virkelig kommet seg, men det er ikke nok dessverre. Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 HAHA, WTF ØRLUND? Fy faen, for noen sjanser til ODD! Lenke til kommentar
DiNozzo Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Gidder dere skrive her når stillinga forandrer seg? Sitter på toget med varierende nettlinje og da går det raskere å bare følge med på denne tråden enn diverse andre sider. JAAAAAAAA! FYTTI FAEN BAKENGA! Endret 30. mai 2011 av DiNozzo Lenke til kommentar
Latias Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Gidder dere skrive her når stillinga forandrer seg? Sitter på toget med varierende nettlinje og da går det raskere å bare følge med på denne tråden enn diverse andre sider. 2-2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå