knosemjau Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg driver å spise mat ved maskinen. Dessverre laster min Firefox kun data til eller fra internett når musepekeren er i bevegelse. Jeg har aldri opplevd maken... Da jeg skulle sjekke nøyaktig versjonstall i sted fant jeg ut at det samme gjelder for Firefox-menyer (men ikke i andre programmer). Problemet oppstår ved opplasting av filer til Gmail, lese e-post, lese nyheter, laste inn forum. Noen som har opplevd maken? Lenke til kommentar
pietk75 Skrevet 16. juni 2011 Del Skrevet 16. juni 2011 Dette har vært en svært irriterende feil på FF nesten siden tidenes morgen, og uansett hvor mange som rapporterer dette til Mozilla, og uansett hvor mye dette diskuteres på Mozilla sitt eget forum: de klarer bare ikke å ta dette innover seg, eller de har rett og slett ikke kompetanse til å gjøre noe mdet. Resultatet er okkesom det samme: feilen fortsetter i det uendelige. Min løsning ble overgang til Chrome, som uansett har akkurat de samme extensions og add-ons som FF. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 2. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2011 Takk for svaret! Jeg var ikke klar over at det er et kjent problem... Dessverre bruker jeg Gmail og er passelig fornøyd med det, jeg har dessuten all korrespondansen min fom 2004 liggende der. Å flytte derfra er uaktuelt, og jeg kan ikke forsvare det å bruke flere av Googles temmelig overvåkende programmer samtidig. Bruker Opera på si, men synes nå at FF er mest praktisk. Lenke til kommentar
GeirGrusom Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 Merkelig... dette er noe som typisk skjer dersom en bruker GetMessage istedet for PeekMessage i et program som burde opptre realtime. GetMessage låser helt til en melding dukker opp, mens PeekMessage ser om det er en melding, og fortsetter uansett. Ettersom musebevegelser er WM_MOUSEMOVE så vil GetMessage løse seg når en flytter musa, men også hvis en trykker på tastaturet, resizer vinduet etc. Lenke til kommentar
knosemjau Skrevet 7. juli 2011 Forfatter Del Skrevet 7. juli 2011 Jeg forstå ikke mye av det du sa nå, men kan ikke du fortelle din innsikt til Mozilla stiftelsen? Hvis du hadde funnet ut noe da. Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 7. juli 2011 Del Skrevet 7. juli 2011 (endret) Hvis du liker Chrome, men ikke liker Google, kan du bruke Chromium, som Chrome er basert på. Den skal være omtrent lik, men uten spyware. Selv har jeg begynt med Opera etter utallige artikler om at Opera ikke blir tatt seriøst ute i den store verden som liten aktør. Så øker jeg statestikken deres litt. Endret 7. juli 2011 av Mannen med ljåen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå