Gå til innhold

Gtx 560 SLI eller Gtx 580?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

GTX560 i SLI vil være kraftigere enn ett GTX580, men innebærer de potensielle problemene et SLI-oppsett har. Da GTX580 uansett er kraftig nok til det aller meste av dagens og den overskuelige fremtids spill så kan du jo spørre deg selv om hva du skal med mer.

 

Det er likevel ikke spesielt økonomisk å kjøpe et GTX580. Det gumler strøm og blir varmere enn Erna Solberg i et maraton. GTX570 eller HD6970 er kort som hamler opp med de meste man kaster på dem og med en god kjøleløsning er de også bortimot lydløse, samtidig som de kan klokkes en del.

 

Du finner også masser av tester på nett som kan hjelpe deg med å plukke ut et kort du blir tilfreds med.

Lenke til kommentar

Jeg har et Gigabyte 580 3x windforce kort og kan anbefale det på det sterkeste, det holder seg kjølig og kan lett overklokkes til uten å bli for varmt så sant man har et kabinett med bra kjøling. Kjører kortet på 870mhz og da holder det seg mellom 60-68c under mange timers spilling

Endret av Jaycobs
Lenke til kommentar

har Gainward gtx 460 'glh' i SLI og må si jeg er super fornøyd, kjøpte da dette til battlefield 3 kommer ut og skyrim, vet ikke hvordan det blir, men hittill i alle må jeg si er super fornøyd, et gtx 460 på komplett koster ca 1600kr, da av gainward(den jeg har) så blir da totalt på kr 3200,- m frakt ca kr 3400,-

 

så det kan jeg anbefale, men det går bare ant å kjør SLI med dem og ikke 3-way eller 4-way SLI.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...