TJSupercool Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hei alle Galaxy fans! Vurderer STERKT å kjøpe den nye Galaxyen. Min Nokia N95 8GB har gjort en glimrende jobb på 3dje året nå, men som de sier; "It`s time to take it to the next step"! Vil ha Androd, ingen tvil der, og vurderer X10Arc`en, samt LG sin Optimus 2x sammen med Samsungen. Så har det seg slik at jeg har Samsung TV og BluRay.. Da jeg surfet litt rundt inne på Samsung sine sider for S2`en, så oppdaget jeg at det vistnok skal være mulig å styre en del Samsung tv`er via en app til Galaxyen? Er det noen her inne som vet noe om dette? Tv`n min er en Samsung Plasma (PS51D555)... Noen som vet om dette lar seg gjøre, og hvor man evt finner en slik app? Dette kan være det som bikker kjøpet over på en Samsung ja.. Endret 9. juni 2011 av cyclo Emnetittel forbedret Lenke til kommentar
The Norwegian Drone Pilot Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Hei alle Galaxy fans! Vurderer STERKT å kjøpe den nye Galaxyen. Min Nokia N95 8GB har gjort en glimrende jobb på 3dje året nå, men som de sier; "It`s time to take it to the next step"! Vil ha Androd, ingen tvil der, og vurderer X10Arc`en, samt LG sin Optimus 2x sammen med Samsungen. Så har det seg slik at jeg har Samsung TV og BluRay.. Da jeg surfet litt rundt inne på Samsung sine sider for S2`en, så oppdaget jeg at det vistnok skal være mulig å styre en del Samsung tv`er via en app til Galaxyen? Er det noen her inne som vet noe om dette? Tv`n min er en Samsung Plasma (PS51D555)... Noen som vet om dette lar seg gjøre, og hvor man evt finner en slik app? Dette kan være det som bikker kjøpet over på en Samsung ja.. Samsung Remote Der har du svaret på ditt spørsmål. Og det står også i linken på hva du må gjøre for å få programmet til å funke sammen med TV'en Eller mulig at programmet ikke passer sammen med TV'en du har da. Men er bare å prøve uansett. Endret 30. mai 2011 av Vindicator Lenke til kommentar
TJSupercool Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Hei alle Galaxy fans! Vurderer STERKT å kjøpe den nye Galaxyen. Min Nokia N95 8GB har gjort en glimrende jobb på 3dje året nå, men som de sier; "It`s time to take it to the next step"! Vil ha Androd, ingen tvil der, og vurderer X10Arc`en, samt LG sin Optimus 2x sammen med Samsungen. Så har det seg slik at jeg har Samsung TV og BluRay.. Da jeg surfet litt rundt inne på Samsung sine sider for S2`en, så oppdaget jeg at det vistnok skal være mulig å styre en del Samsung tv`er via en app til Galaxyen? Er det noen her inne som vet noe om dette? Tv`n min er en Samsung Plasma (PS51D555)... Noen som vet om dette lar seg gjøre, og hvor man evt finner en slik app? Dette kan være det som bikker kjøpet over på en Samsung ja.. Samsung Remote Der har du svaret på ditt spørsmål. Og det står også i linken på hva du må gjøre for å få programmet til å funke sammen med TV'en Eller mulig at programmet ikke passer sammen med TV'en du har da. Men er bare å prøve uansett. Supert! Takker for den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå