Bgarion Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ser at King Arthur spillene legges ut på tilbud på Steam http://store.steampowered.com/app/24470/?snr=1_4_4__103_1 Er det noen som har erfaringer med disse, er de verdt å spille? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Får den billigere på gamersgate... http://www.gamersgate.com/DD-KAC/king-arthur-collection Om du liker Total War spillene vil den sikkert falle i smak. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Takk, takk, mulig jeg sjekker den ut da:) Men 14,99€ er da mindre enn €29.95? Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Får du det fra? Står ganske tydlig i RØD at tilbudsprisen er 7,49 Euro....kontra Steam sitt 14 Euro... EDIT: Beklager, er vist nok noe jeg som kunde hos gamersgate får. Da jeg logget meg ut såg jeg ikke tilbudsprisen lenger...jaja. Endret 30. mai 2011 av AvidGamer Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det står faktisk ingenting om den røde skriften når jeg trykker på lenken. Koster €29.95 her også. Merkelig. Lenke til kommentar
Bgarion Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Ok- Takk uansett:) Men er mulig det bare er meg, men liker Steam. Endret 30. mai 2011 av Bgarion Lenke til kommentar
[email protected] Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg er stor fan av Total War serien, og når jeg snublet over King Arthur: The Roleplaying War Game fikk jeg sjokk. Det har alle gode ting fra Total War + magi, heroes med talenter og skills, quests sammen med god fortelling. Det er spesielt historien som holder deg gående i de 100 timene du kan bruke i spillet, og lage spill som holder deg klistra i nesten 100 timer i strekk er jo en god prestasjon. Etter å ha opplevd dybden i spillet, den vanvittige grafikken (får håpe du har et godt skjermkort), historien, de massive kampene som er godt balansert, kreative konseptet av modeller og skins, muligheten til å bygge kongeriket ditt og dens personlighet, enkelt sagt hele pakka for å gjøre denne sjangeren til 11/10, med alt dette trodde jeg spillet var laget av en styrtrik bedrift med masse folk, men Neocore er vist bare en liten gruppe med folk i Hungarn. Dette er en perle av et spill som har fått altfor altfor lite oppmerksomhet og skryt. Det ga meg en av mitt livs spillopplevelser og fikk Rome: Total War til å se ut som støv Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå