martinzzen Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 får håp at the lulzsec seile innom PSN http://twitter.com/#!/LulzSec Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Når man skal rapportere kamper i Fifa 11, og man f eks vinner 2-1, da skal man skrive antall runder vunnet=2, og antall runder vunnet(for den andre typen)=1? Er en som har klagd på min rapport når jeg vant 3-0. Vi tok i tillegg ranked match, så har vel dermed bevis? Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 da har du vel bevis ja, men går også ann å ta bilde når du vinner! Lenke til kommentar
Mys1 Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 (endret) Men jeg har gjort riktig? Det verste var at han sendte melding etterpå og sa takk for kampen og spurte om uoffisiell rematch. Snakk om dårlig moral hos folk. Man må jo godta at man har tapt,istedenfor å lage masse rør for motstanderen. Jeg ser også at turneringene fra i går er langt ifra ferdigspilt. Hvordan blir disse kampene ferdigspilt da egentlig? Endret 3. juni 2011 av Mys1 Lenke til kommentar
jonskja Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 kritikkverdig system! burde vært at det var en frist på 15 min + kamp(2x6 min) for å svare... hvis man ikke hadde gjort det hadde begge gått ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå