Gå til innhold

Nå starter PS3-turneringen vår! (PS3)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

hvordan foregår FIFA-turneringen? med lag osv. Er det Ultimate Team eller?

http://www.gamer.no/artikler/84268/slik-blir-fifa-11-turneringen/

 

Mtp at bilkjøringen online i GT5 til tider kan være rimelig komisk. Hvordan håndheves grisekjøring? Jeg mener, det er uunngåelig at det er en eller annen fjott som krasjer i alt og alle inn i hver eneste sving.

Det kommer snart egen sak om hvordan vi gjennomfører Gran Turismo 5-turneringen.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva som skjer. Jeg har meldt meg på , men vet jeg at jeg skal spille nå til onsdag, eller fordeles det? Hvor må jeg gå kl 8 for å se om jeg skal spille? Enten er jeg dum eller så er informasjonen litt for uspesifikk, er redd jeg bare driter meg ut og ikke får spilt

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva som skjer. Jeg har meldt meg på , men vet jeg at jeg skal spille nå til onsdag, eller fordeles det? Hvor må jeg gå kl 8 for å se om jeg skal spille? Enten er jeg dum eller så er informasjonen litt for uspesifikk, er redd jeg bare driter meg ut og ikke får spilt

 

^ what he said

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva som skjer. Jeg har meldt meg på , men vet jeg at jeg skal spille nå til onsdag, eller fordeles det? Hvor må jeg gå kl 8 for å se om jeg skal spille? Enten er jeg dum eller så er informasjonen litt for uspesifikk, er redd jeg bare driter meg ut og ikke får spilt

 

^ what he said

Jeg har lest artikkelen noen ganger, hvis det var det du siktet til?

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva som skjer. Jeg har meldt meg på , men vet jeg at jeg skal spille nå til onsdag, eller fordeles det? Hvor må jeg gå kl 8 for å se om jeg skal spille? Enten er jeg dum eller så er informasjonen litt for uspesifikk, er redd jeg bare driter meg ut og ikke får spilt

Når du melder deg på, så melder du deg på cupen som foregår den datoen som er oppgitt inne på turneringssiden. For øyeblikket er det kun morgendagens cup som er åpen for registrering. Alle som melder seg på får spille.

Lenke til kommentar

Jeg er litt usikker på hva som skjer. Jeg har meldt meg på , men vet jeg at jeg skal spille nå til onsdag, eller fordeles det? Hvor må jeg gå kl 8 for å se om jeg skal spille? Enten er jeg dum eller så er informasjonen litt for uspesifikk, er redd jeg bare driter meg ut og ikke får spilt

Når du melder deg på, så melder du deg på cupen som foregår den datoen som er oppgitt inne på turneringssiden. For øyeblikket er det kun morgendagens cup som er åpen for registrering. Alle som melder seg på får spille.

 

Jeg har meldt meg på selvfølgelig. Men skal jeg bare gå på gamersparadise kl 8 også gå på en eller annen link for å se når og mot hvem jeg skal spille?

Lenke til kommentar

@TST: Hvordan går man frem for å spille mot hverandre i morgen da? Jeg har meldt meg opp til FIFA-turneringen og har kun spilt quick ranked matches frem til nå, aldri vært med i konkurranser på nett eller noe. Er det bare å være online rundt tidspunktet man skal spille, for så å bli invitert til en kamp?

 

@Mys1: Nei, jeg bare mente akkurat det samme som deg, skrev det istedet for ditto. :)

Lenke til kommentar

Jadda, play a friend... da kan du jo rigge spillerne ganske hardt uten at det merkes. midtstoppere med 99 i styrke og "litt" oppgradert fart samt angripere med "litt" oppgradert shooting.

 

og dette kan gjøres temmelig umerkelig og ødelegger litt integriteten til turneringen.

 

når det er sagt så synd dere ikke kjører en paralell på x360.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...