3irik Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har nylig begynt å surfe tek.no universet med mobilen i stedet for laptopen, og det er en ting som irriterer meg: Jeg kan ikke finne kommentarfeltene når jeg bruker mobilen! Det er voldsomt irriterende at artiklene skriver "hva mener du om saken? Svar i kommentarfeltet under!" også er det ikke noe kommentarfelt. Nå er ikke jeg den mest aktive på kommentarer, men kommentarene er ofte minst like lærerrike som artiklene i seg selv! Finnes det en funksjon jeg ikke har slått på eller noe? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg får kommentarfeltet i Opera Mini. Lenke til kommentar
mads Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei, planen er å rulle ut et nytt system for artikkelkommentering, da vil også mobile nettstedene få muligheten til dette. La akkurat til en lenke i bunn av artiklene så du kan lese / kommentere i forumet :-) Mvh, Mads Lenke til kommentar
3irik Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Hei, planen er å rulle ut et nytt system for artikkelkommentering, da vil også mobile nettstedene få muligheten til dette. La akkurat til en lenke i bunn av artiklene så du kan lese / kommentere i forumet :-) Mvh, Mads Det kaller jeg kjapp og god service! Konge! Takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå