EinarEriksen Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Synes du det blir litt kjedelig i lengden med Android på Desire HD? Nå kan den kjøre Ubuntu Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg må innrømme at jeg tror at skjermen er litt liten til det, men det hørtes gøy ut Lenke til kommentar
Maztermin Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 ville heller gått for meego mobil varianten. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Koble den til ekstern skjerm + bluetooth tastatur (eller gamepad + tuxkart) Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Veldig bra at dere skriver om nyheter innenfor hacking av mobiltelefoner! 2 Lenke til kommentar
Frozenblade Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den. Lenke til kommentar
Beritaron Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den. Nå er det ikke lett å se om den setningen er ment som ironi eller skryt, men kan ikke se hvordan det skal være negativt å skrive om dette. HTC kommer dem allikevel litt i forkjøpet. Har lest noen greier om at de skal gjøre det enklere for de som ønsker å hacke telefonene ved å levere dem uten låst boot loader. Lenke til kommentar
leirdueredet Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den. Aleksander8 skriver det er bra, ikke att det ikke er bra. Er forøvrig helt enig i dette. Lenke til kommentar
askilladden Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Pøh, Ubuntu med det grensesnittet ser ut til å være, om mulig, enda mindre nyttig for mobilverdenen enn Windows Mobile. Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) og hva gjør det at de skriver om det? alle som vil ha det meste ut av telefonen sin "hacker" jo den. Aleksander8 skriver det er bra, ikke att det ikke er bra. Er forøvrig helt enig i dette. kudos til deg som tolket setningen min akkurat slik den var ment, Jeg leser gjerne mer nyheter ala denne, det skjer jo veldig mye innen hacking av mobiler nå for tiden, og har man litt tålmodighet til å lese så kan man blodtrimme en billig Huawei nesten opp til Optimus 2x nivå. Endret 30. mai 2011 av aleksander8 Lenke til kommentar
operg Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes du det blir litt kjedelig i lengden med Android på Desire HD? Da kan du legge inn Linux » Her ignorer vi det faktum at Android faktisk er Linux, ja? 2 Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg tror det må leses *standardisert linux* 1 Lenke til kommentar
daihiep Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Jeg leser gjerne mer nyheter ala denne, det skjer jo veldig mye innen hacking av mobiler nå for tiden, og har man litt tålmodighet til å lese så kan man blodtrimme en billig Huawei nesten opp til Optimus 2x nivå. Hehe, blodtrimme en mobil? Høres som om å trimme mopeder eller biler. Pass på, så staten ikke tar deg! Ellers takk for kommentaren, det slo inn i meg at jeg ikke behøvde noe mer enn en Huawei. Lenke til kommentar
EinarEriksen Skrevet 31. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2011 Synes du det blir litt kjedelig i lengden med Android på Desire HD? Da kan du legge inn Linux » Her ignorer vi det faktum at Android faktisk er Linux, ja? Skjønte at det måtte komme en eller annen perfeksjonist her, ja Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Synes du det blir litt kjedelig i lengden med Android på Desire HD? Da kan du legge inn Linux » Her ignorer vi det faktum at Android faktisk er Linux, ja? Skjønte at det måtte komme en eller annen perfeksjonist her, ja Handler ikke om perfeksjonisme... Lenke til kommentar
MrDoff Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Noen som vet når Gingerbread kommer til Desire Z? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg