sjursen Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Er ikke interessert i MOMO Racing Frorce.. sikkert knallbra, men har prøvd begge og MOMO Force'n falt så absolutt best i smak! Noen som vet noen butikker som har noen igjen?? Kan da ikke være helt fritt i Norges land?? ..men ingen nettbutikker jeg har kontaktet kan skaffe. Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Du skulle bestilt i går da, da hadde psdata inne, har du prøvd www.multicom.no ? Kan hende de har på lager? des,OUT! Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Har aldri sett eller prøve MOMO Force.. Har Racing Force... Was is the forskjell? bilde? Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 30. juli 2003 Del Skrevet 30. juli 2003 Har jeg kanskje misforstått nå? Tenker du på det gamle MOMO rattet? Det som kom før den psdata og komplett selger til rett under tusenlappen? I så fall sliter du veldig tror jeg. Har nok gått ut av produksjon og blitt erstattet av MOMO Racing Force. Var også endel feil med motoren på de rattene, de hadde en tendens til å løsne etterhvert. des,OUT! Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 31. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 31. juli 2003 Desdichado Ja.. det gamle røde med sydd lærratt. At motoren løsner over tid skal vissnok ikke være noe problem såfremt en tør stramme til tre skruer selv. Racing Force er ikke noe problem å få tak i, men har hørt litt diverse om holdbarheten.. girskiftere som knekker og andre mindre gode løsninger. Force er visstnok fortsatt valget mange faller på ved valg av ratt selv om dette er hipp som happ. Tror begge rattene er noe med det beste en får tak i. Satrucci_ http://www.athlonxp.com/modules.php?op=mod...omo_wheels.html Lenke til kommentar
Desdichado Skrevet 1. august 2003 Del Skrevet 1. august 2003 Ja riktig, har en kompis som hadde det rattet, motor løsnet 2 ganger, sendt i retur to ganger. Sist gang ville han ikke ha det tilbake, men det er et bra ratt. Uten tvil. Han kjøpte fra psdata, men de har det sikkert ikke inne lenger. Send en mail og spør vel? Kanskje det er en eller annen lokal datasjappe som har det inne, men det kan nok bli vanskelig å oppdrive... des,OUT! Lenke til kommentar
jrrasch Skrevet 17. august 2003 Del Skrevet 17. august 2003 På vårparten var jeg på leting etter MOMO Force og jeg ringte logitech og spurte. De sa at det ikke var håp....men av en eller annen grunn ser det ut til at det er flere igjen....i Sverige! Det er flere svenske webshops som har det inne...og problemet er egentlig å finne noen som vil sende til Norge. Men de er der...og jeg hadde egentlig en avtale med en men det ble aldri til at jeg kjøpte det. Husker dessverre ikke navnet...men du finner sikkert flere. Lykke til Lenke til kommentar
Villmink Skrevet 22. august 2003 Del Skrevet 22. august 2003 Har hatt både både Momo Racing Force og Momo Force. Begge ble ødelagt etter kort tid. Girspaken på det ene og bremsepedalen på det andre. Bruker nå et Microsoft Sidewinder ratt som fungerer utmerket, men nå er vel de også på vei ut av produksjon. Men hvorfor ikke kjøpe Momo Racing Force? Det er jo praktisk talt samme ratt som Momo Force. Lenke til kommentar
sjursen Skrevet 29. august 2003 Forfatter Del Skrevet 29. august 2003 Av de grunenne som kommer frem i reviewen jeg linket til over. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå