Joachim_F Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Overlevelse i zombienes verden. Les hele saken Lenke til kommentar
Kenichi-san Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hørtes ut som Rebuild . Bare mer fokus på hovedpersonen. Kan bli spennende dette, likte ikke helt turbasert kamp men.. Lenke til kommentar
Deadringer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det mulig dere kunne vise litt klarere hva som er artikler og hva som er "blogginnlegg" i RRS-feeden deres? Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er det mulig dere kunne vise litt klarere hva som er artikler og hva som er "blogginnlegg" i RRS-feeden deres? Dette er feil sted å ta opp noe sånt, men ja, blogginnleggene vil flytte til en egen feed ganske snart. Lenke til kommentar
Pillin Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Du kan jo prøve "fort zombie", tilgjengelig på impulse som høres identisk ut med dette, dog med real time kamp. Ellers ser det ut som om de har brukt samme motor som "Trapped Dead" som også ligner VELDIG. Lenke til kommentar
shikton Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ser veldig spennende ut. Det eneste som står ang release er "Ikke i 2010.". Har du noe mer informasjon om en eventuell slippdato, eller må jeg gå og glede meg til å teste dette like mye som jeg går og gleder meg til Walking Dead sesong 2? Lenke til kommentar
tommacool Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Makan til zombie spill for tiden a. Begynner å få nok! Lenke til kommentar
shikton Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Blir aldri nok zombiespill så lenge de er bra vel? Lenke til kommentar
junkish Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Ser veldig spennende ut. Det eneste som står ang release er "Ikke i 2010.". Har du noe mer informasjon om en eventuell slippdato, eller må jeg gå og glede meg til å teste dette like mye som jeg går og gleder meg til Walking Dead sesong 2? virker som de tar seg god tid. tror de snakka om sent i 2011, rundt des. men jeg føler det kan ta enda lenger tid hehe Lenke til kommentar
radiohodet Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Froholt slår til igjen. Dette spillet er ekstremt høyt oppe på min hypeliste. Brian Mitsoda var vel forøvrig lead writer for Vampire the Masquerade: Bloodlines, så "skrev deler" av spillet er vel en underdrivelse. Lenke til kommentar
Licht Skrevet 1. juni 2011 Del Skrevet 1. juni 2011 Dette, sammen med Age of Decadence og Xenonauts, fortjener alle skribleriene de kan få. Kanskje en oppsummeringsartikkel med flere av disse kommende "Jeg gleder meg til..."-postene i kondensert form på hovedsiden hadde vært noe. Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette så unektelig veldig spennende ut! Lenke til kommentar
Crowly Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Når spillet starter må du organisere en liten gruppe overlevende. Gruppen din har søkt tilflukt i en barneskole, og nå må du prøve å gjøre den til et uinntakelig fort. Du må lete i sivilisasjonens ruiner etter mat og ressurser, og rekruttere andre overlevende som kan hjelpe deg og gruppen din. Dessuten må du forholde deg til andre grupperinger av overlevende som forsøker på det samme som du og din gruppe. Sannsynligvis vil du også komme i konflikt med noen av dem; det er tross alt kun en begrenset mengde ressurser tilgjengelig, og i en verden uten myndigheter og politi blir man nok lett egoistisk. Stryker man noen få detaljer så beskriver det tegneserien The Walking Dead ganske bra, og bytter man ut barneskole med fengsel så er man enda nærmere en større historiesekvens i The Walking Dead En annen tegneserie med en tilsvarende historie/tema er Crossed av Garth Ennis, en sykdom i stedet for zombier, ellers mye av det samme, blodig og brutalt som overlater lite til fantasien. Hovedfokus vil være på de litt mer ukjente spillene som ikke nødvendigvis får så mye oppmerksomhet ellers. Jeg mener, jeg gleder meg selvsagt vanvittig til Skyrim, men det gjør jo alle. Da er det bedre å peke på spennende spill du kanskje ikke har hørt om før.Høres meget bra ut Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Det her stiller i samme godsak-kategori som Age of Decadence. Spesielt nå som jeg jeg har fått med meg at Bloodlines-folk er med på det! Endret 2. juni 2011 av Godsaker Lenke til kommentar
Gjest Slettet+513 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 (endret) Vil de viktigste tingene i E3 komme på forsiden? Gleder meg skikkelig om de viser GTA V. Er lei av zombier. Med mindre de dukker opp i GTA. Endret 2. juni 2011 av Slettet+513 Lenke til kommentar
Villanden Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Får aldri nok av zombier, så dette gleder jeg meg til. Lenke til kommentar
Tå. Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Dette såg ikke dumt ut. Bra med litt fokus på spill som dette. Lenke til kommentar
BorgCube Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Funker dette konseptet, håper jeg de lager en verdig XCOM-etterfølger etterpå. :-P Lenke til kommentar
Licht Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Xenonauts vil møte deg: http://www.xenonauts.com/ Lenke til kommentar
Kharan Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Forhåndsbestilte Xenonauts for å støtte utviklerne.. er viktig å gjøre sitt for å bidra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå