Quantium Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg og en dame har holdt på en stund nå, og nå skal vi ha en kveld sammen uten noen andre, det blir skrekkfilm, og ho liker ikke skrekkfilmer, så da blir det nok at ho sitter så godt som oppå meg, da ender det nok opp med at jeg sover hos henne også Hvor stor sjanse er det da for og pule ? Lenke til kommentar
shloopy Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tipper... rundt 32,89% Tror 0.6% med den mentaliteten. 2 Lenke til kommentar
Joananas Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Yeah, I'm coming up with 33,3.. repeating of course 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 13% hvis hun sover :o 71.34% om hun er våken... Det er statistikken i hvert fall. Lenke til kommentar
kiwinazgul Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Skal du ha et seriøst svar må du si noe om hvor "langt" dere har kommet fra før av, og alt annet du måtte tenke på Lenke til kommentar
Quantium Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Skal du ha et seriøst svar må du si noe om hvor "langt" dere har kommet fra før av, og alt annet du måtte tenke på Har ikke kommet til onani enda, men beføling her og der ol 0,6? du er vittig du altså Lenke til kommentar
Populært innlegg logaritmemannen Skrevet 30. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2011 Sannsynligheten regnes ut ifra alder(A/aa), mental alder(MA/aa), kukstørrelse(KS/cm), antall kilo i benkpress(BP/kg) og hvor høy hun er(H/cm). Sannsynligheten er da: (A*KS*H)/(MA*BP2) Gang med 100 og du får svaret i prosent 44 Lenke til kommentar
Populært innlegg madsc90 Skrevet 30. mai 2011 Populært innlegg Del Skrevet 30. mai 2011 Hæ? Er sannsynligheten omvendt proporsjonal med kvadratet av benkpress!? Og i tillegg er det positivt å være en mental unge... Hmmm.. Svarte at jeg ikke visste dette tidligere! All den tiden jeg har brukt på trening og mental utvikling. Jaja, takk for at du opplyste meg! Endelig kan jeg begynne å jobbe på bæsj-tiss-prump-humoren min, samtidig som jeg gjør alt jeg kan for at kroppen min forfaller (med unntak av penisen - pumpe skal kjøpes inn) etter hvert som jeg blir eldre. Har noen tips på hvor jeg finner høye jenter i Trondheimsområdet? 11 Lenke til kommentar
vannputtern Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Sannsynligheten regnes ut ifra alder(A/aa), mental alder(MA/aa), kukstørrelse(KS/cm), antall kilo i benkpress(BP/kg) og hvor høy hun er(H/cm). Sannsynligheten er da: (A*KS*H)/(MA*BP2) Gang med 100 og du får svaret i prosent Legend... wait for it DARY! Legendary! Til trådstarter, det kommer helt an på hvor langt du har kommet med henne før. Kommer an fra person til person, men som regel hvor mye hun stoler på deg, hvor keen hun er på deg og eventuelle ting hun personlig liker 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-1nDPpQXNWW Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Er 100% enig i logaritmemannen. Han har rett. Lenke til kommentar
Whist1er Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Du kommer til å få et ganske nøyaktig svar om du spør dama i stedet for oss... 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Raspeball Skrevet 1. juni 2011 Populært innlegg Del Skrevet 1. juni 2011 Du kommer til å få et ganske nøyaktig svar om du spør dama i stedet for oss... Jenter og prosentregning..? 15 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 med tanke på at tittelen er "Hva er sjangsen får " knull "" så tipper jeg du er 13 år, så da er kjangsen rundt 0,2 prosent på en fin da. Lenke til kommentar
Mysterious Skrevet 2. juni 2011 Del Skrevet 2. juni 2011 Er det mulig å få en oppdatering på hva som skjedde??? Lenke til kommentar
themaceman Skrevet 3. juni 2011 Del Skrevet 3. juni 2011 Du kommer til å få et ganske nøyaktig svar om du spør dama i stedet for oss... Jenter og prosentregning..? HAH! +1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg