Nik0 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Om en oppgave skriver at maks en siden, men man ender opp med to, og leverer inn disse, hva er konsekvensene? Kan man stryke av å skrive for mye? Om oppgavene er delt inn i hvor mye de teller, f. eks. "Oppg. 4 (20%) Maks 1 side", så stryker man kun på den oppgaven i tilfelle? Eller får det konsekvenser for resten av oppgavene og? Lenke til kommentar
operg Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Med mindre innholdet er så dårlig at du i utgangspunktet ligger i nærheten av å stryke, kommer du ikke til å stryke bare fordi du skrev mer enn det stod at du skulle. Om innholdet er bra kan alt skje fra at du ikke blir trukket til at du blir trukket kraftig avhengig av sensors humør. Endret 30. mai 2011 av operg Lenke til kommentar
T.A Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Det er vel helheten som teller, men dersom det står spesifikt en side, så bør du forholde deg til det. Du vil nok ikke få stryk vil jeg tro, men kan faktisk hende at, hvis du er uheldig med sensor, at du går ned en karakter. Lenke til kommentar
Schwarzkopf Skrevet 31. mai 2011 Del Skrevet 31. mai 2011 Som det har blitt påpekt, det avhenger helt av sensor. Vi hadde en kortsvarsoppgave i fjor, hvor det ble sagt eksplisitt at svaret skulle være på rundt 250 ord, men jeg skrev godt over dette. Gikk helt fint i mitt tilfelle, det avhenger helt om det bare er "fyll" eller om det er relevant i henhold til tema. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå