Ivan Drago Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Vurderer sterkt å kjøpe Whitebox sin tilbudsmodell (se nederst) Men den har radeon 9000, lurer på om jeg bør vente siden bedre modeller er på vei, feks radeon 9600. Dessuten har vel nvidia noen modeller som er en del bedre ? Lurer kanskje på om at det blir for lenge å vente, bør ha PCen klar til studiestart @ ntnu om 2-3 uker Har også tenkt litt på Compaq N800C ( http://forum.hardware.no/viewtopic.php?t=1...4111&highlight= ) Men siden jeg får utgiftsført andre PCer er det vel bedre å kjøpe whitebox? (tviler på at NTNU's tilbud lar seg utgiftsføre da den ikke er beregnet på "næringsdrivende") Den har ihvertfall et dårligere skjermkort, radoen 7500 whitebox: Intel Pentium 1.5GHz Centrino 15.1"SXGA (1400*1050) 512MB DDR RAM 60GB Harddisk Minnekortleser Combo DVD/CDRW ATI MOBILITY RADEON 9000 64MB 3XUSB Porter & 1Firewire & Irda Innebygd nettverkskort og modem I kampanjen får du også den dyreste versjonen av Trådløst Nettverk A+B Bæreveske følger også med Kampanje pris jeg kan tilby er kun kr 11.995,-eks mva Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå