MagicX Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Kan jeg bruke et agp 8x grafikkort på et hovedkort med 4x agp ? Lenke til kommentar
DataChild Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Vell, mener at man kan bruke et 8x på et hk som kun støtter 4x, bare det at men ikke kan utnytte denne 8x muligheten på skjermkortet. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 Man får bare kjørt det på 4x agp, men dette har lite å si på ytelsen. Lenke til kommentar
MagicX Skrevet 29. juli 2003 Forfatter Del Skrevet 29. juli 2003 Var det jeg og trudde, men var ikkje heilt sikker Takker for svar ihvertfall Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Man får bare kjørt det på 4x agp, men dette har lite å si på ytelsen. Hvis ikke hovedkortet støtter mer en 4x så vil kortet bare kjøre 4x.. muligens du vil merke en liten nedgang i ytelsen men det er lite at man ikke merker noe til det... (Du kan også bruke 2x kort, men da blir det bare 2x agp....) Lenke til kommentar
Endre Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvis ikke hovedkortet støtter mer en 4x så vil kortet bare kjøre 4x.. muligens du vil merke en liten nedgang i ytelsen men det er lite at man ikke merker noe til det... ? Det var da akkurat det jeg skrev, kortere formulert. Lenke til kommentar
Shotherra Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Hvis ikke hovedkortet støtter mer en 4x så vil kortet bare kjøre 4x.. muligens du vil merke en liten nedgang i ytelsen men det er lite at man ikke merker noe til det... ? Det var da akkurat det jeg skrev, kortere formulert. beklager men kunne ikke dy meg å forklare litt her, var ikke meningen å "kopiere" svaret ditt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå