ilpostino Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg har sett litt etter et tv-kort med to tunere og har kommet over TerraTec Cinergy T PCIe Dual HD. er det noen som har erfaring elller inntrykk av dette kortet eller som kan anbefale andre? jeg har kabel i bygget jeg bor i. Lenke til kommentar
Illus Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg har sett litt etter et tv-kort med to tunere og har kommet over TerraTec Cinergy T PCIe Dual HD. er det noen som har erfaring elller inntrykk av dette kortet eller som kan anbefale andre? jeg har kabel i bygget jeg bor i. Prøvde meg på dette for noen år siden og sliter med at de fleste kort kun støtter DVB-T (antenne) du trenger noe som støtter DVB-C (kabel) .. DVB-C fant jeg ikke noe fornuftig som støttet da, men kanskje verden har kommet litt lengre siden Endret 30. mai 2011 av Illus Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) Jeg kom over denne tråden på AVForum om det samme og det virket som DuoFlex CT PCIe skal kunne funke ganske bra. med mulighet for 4 tunere så burde en ha nok av muligheter til å både se på og ta opp programmer. Nå er jeg ganske n00b på slikt men CAM-delen de snakker om er feks kortet du får når du feks abonerer på Canal Digital, ikkesant? edit: rettet leif. Endret 30. mai 2011 av ilpostino Lenke til kommentar
qtek Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Jeg ville vært litt avventende i forhold til de kortene fra Digital Devices. Det er en lang tråd på Mediaportal forumet om disse og det er visst trøbbel med enkelte CAM moduler, deriblant CONAX. Hadde jeg vært 100% sikker på at de hadde virket med CONAX CAM hadde jeg bestilt for lenge siden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå