Mattii5 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei. Jeg var såpass heldig at jeg kom opp i RLE til muntlig eksamen og fikk et enormt stort emne å jobbe med. Praktisk talt hele boka. Noen ideer til hvordan jeg kan snevre inn oppgaven til et interessant og mindre tema? Temaet ble: Religion, livssyn og etikk. Er kristen om det har noe å si. På forhånd takk. Lenke til kommentar
iChristian Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hva du selv er tror jeg er uinteressant for oppgaven. Jeg ville sett på etikkbiten, gjerne i forhold hvordan vi skal forholde oss til andre personer med andre livssyn og religioner, jeg mener det er et tema i 10, stemmer det? Lenke til kommentar
Mattii5 Skrevet 30. mai 2011 Forfatter Del Skrevet 30. mai 2011 Hva du selv er tror jeg er uinteressant for oppgaven. Jeg ville sett på etikkbiten, gjerne i forhold hvordan vi skal forholde oss til andre personer med andre livssyn og religioner, jeg mener det er et tema i 10, stemmer det? Stemmer det ja. Ikke en dum idè det med etikk-biten! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå