RBW Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Om du ikke blir skremt av en vekt på 3,5 kg så byr GT683R på gode spesifikasjoner. MSI slipper solid spillbærbar Lenke til kommentar
neppestad Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 er det bare lys i WSAD knappene, eller er det bare jeg som ser det? Lenke til kommentar
Baini Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ser ut som om det er lys i WASD og numpad + piltaster. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3165 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Ser ut som en rullebane om natta. Lenke til kommentar
XE DarkRunner Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Er desverre bare merkert opp med rødfarge rundt bokstavene er jeg redd... Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 men gx780 har backlight i tastaturet Lenke til kommentar
Kjartan E!de Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Skjønner ikke hvorfor alle kraftig specca laptopper skal være så glorete og stygge? Greit nok at fjortissene må ha ett sted å legge konfpengene, men jeg kunne aldri i verden tenkt meg noe sånt.. 1 Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Var fete spesifikasjoner. Men drepende stygg look, ødela all fristelse til kjøp. Jeg kan ikke tenke meg en slik.. Lenke til kommentar
Quaric Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Dersom den ser lik ut som gx660r, så ser den ikke så jævlig ut som på bildet. de oransje lysene osv kan slås av, og da ser den mer eller mindre ut som en normal laptop. Lenke til kommentar
DaN00b Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 du får en asus bærbar samme specs bare litt bedre sjermkort til 9k......im just sayin' Lenke til kommentar
Trixz Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 At du får Asus som har bedre skjermkort til 9k er bra, men MSI sinne gamer laptops så han man mulighet for mye mer enn dette. De pcene har one touch clock eller touch panel som gir deg hav av muligheter til å stille inn dine favoritt instillinger. Trenger du litt extra kraft når du skal spille litt krevede spill så er det bare å trykke på en knapp så har man clocket cpuen osv... Men jeg har sett de pcene i butikk, det er stor forskjell fra bilde til real produkt. Lenke til kommentar
Hardgamer Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Tror ikke det er lys i selve tastaturet, er iallefall ikke det på min gt660 Lenke til kommentar
siDDis Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Eg måtte ut og handle jobblaptop her om dagen, eg trengte ein kraftig quadcore med støtte for mykje ram. Elkjøp var dei einaste her i Stavanger som kunne levere på timen og dei hadde bare to Intel Quad Core inne. Den stygge MSIen i denne artikkelen her og ein Alienware. Alienwaren var altfor dyr og var langt langt over budsjett. MSIen derimot låg på ein fornuftig pris, men den var såååååå stygg! Eg kan jo ikkje dra med ein sånn bling bling PC med på oppdrag ute hos kunder. Elkjøp selgeren forstod det heller ikkje at eg ikkje kunne ha ein sånn PC. Den har jo gode spesifikasjoner. Det enda opp med at eg handla ein billig AMD Quad Core på Elkjøp og heller brukte litt ekstra på ein SSD. Lenke til kommentar
The Crusher Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 er det bare lys i WSAD knappene, eller er det bare jeg som ser det? Jeg ser da lys over hele maskinen jeg. Lenke til kommentar
SoiRaM Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 jeg har en idè for en rå spill maskin. ser ut som transformers, mange klumper her og der. HEFTIGE specs. Mininum vekt 5 kg og SPOTLIGHTS! "i rødt selvsagt" Rettet mot nykonfirmerte fjortisser Lenke til kommentar
thomit Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 (endret) 1. Hvor får man en Asus til 9k med bedre skjermkort? Så vidt jeg kan se har dagens Asus G53SW GTX 460M skjermkort ... altså bittelitt svakere skjermkort. Den kommende G54 vil også få GTX 560M, men om det blir til 9k, er usikkert. 2. Kraftige spillbærbare som ikke ser fjortis ut, får man i Multicom Kunshan P150/170. De kan også fås med nær dobbelt så kraftige skjermkort som dette, med HD 6970M og GTX 485M. Endret 30. mai 2011 av thomit Lenke til kommentar
biomega Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hvis denne er rettet mot gamere regner jeg med de fleste vil bruke en ekstern mus. Da er det meningsløst å ha masse utganger helt foran til høyre på maskina. Har selv en Acer der usb-portene er plassert på dette stedet, og ledningene er alltid i veien! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå