Gå til innhold

LG Optimus 2X beste kjøp nå til 3700.- ?

Anbefalte innlegg

ser denne telefonen koster rundt 3700.- nå. er den det beste kjøpet idag?

eller er det bedre kandidater...?

må pensjonere legenden min da den har fått for mye og drikke..

men synes 3.2" blir for lite, men 4.2/4.3" blir for stort.

Endret av killbuljo
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei.

Jeg gikk lei av min HTC HD pga av problemer og dårlig batteritid. Vurderte Optimus, Samsung S2 og ikke minst Nokia N8. N8 var med i vurderingen sist når jeg kjøpte HTC HD'en, men jeg ble lokket mot HTC'en av hylekoret som lovpriste telefonen og ikke minst at man nærmest måtte kjøpe en telefon med anderoid.

Vel - telefonen jeg nå har i lomme er Nokia N8 og jeg angrer ikke et sekund. Symbian OS'et er kanskje ikke så "slick" som anderoid, men jeg syns det ble litt for mye "polish" og fiksfakserier på HTC'en. Symbian fungerer helt greit for meg og er langt fra så ille som mange skal ha det til. I tillegg er en kraftig oppgradering like rundt hjørnet. N8 er akkurat passe stor, har en batteritid som er 3-400% bedre en LG eller S2. Og så er det jo kameraet da.....

Anbefaler N8 på det sterkeste :thumbup:

Lenke til kommentar

nå er jeg veldig glad i android. og ikke så mange gode minner med symbian. men har ikke prøvd N8 dog.

tiltrekkes litt av utseendet på optimus 2x. men vanskelig og si på bilder. skal en tur på elkjøp idag og prøveholde forskjellige telefoner og se hva som føles rett..

men 2x kostet jo flesk når den kom i jan/feb. den har jo falt godt i pris så tenkte kanskje det var ett godt kjøp. men lest en del problemer om reboot osv. er dette enda aktuellt? kanskje en 2x eier kan kjime inn med en mening?

Lenke til kommentar

Hei

Netcom selger denne mobilen til 1,- med sitt nye abo fastpris medium.

Her er nedbetalingen på 200kr mnd noe som gjør at telefonen koster deg 2400kr....

Totalprisen blir 5269,-. Man har da 400minutter 200sms og 600mb data ink. hver mnd. Det koster heller ikke noe å ringe i hele norden. Man kan være i finnland og ringe sin kompis i danmark uten tillegg.Har ingenting å si hvilken opperatør mottaker har.

Dette er den beste prisen som jeg har sett =)

https://shop.netcom.no/mobil/lg/optimus-2x-p990-dark-brown

Endret av alexhaug
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...