Julie_Umulige Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 Hei. Det har seg sånn at jeg kom opp i norsk muntlig eksamen, med hovedtema Avis. Jeg får 5 er i norsk muntlig, men vil likevel ha så mange tips som mulig! Så hvis noen har tips/erfaringer med hva jeg skal ha med, hva jeg burde gjøre under eksamen o.l så del det her! Lenke til kommentar
Inaktivbruker_110531 Skrevet 30. mai 2011 Del Skrevet 30. mai 2011 det jeg tenker, som jeg kommer på nå, er at du burde hvis mulig stille deg selv spørsmål, for å så svare på dem. noe som er kjempebra hvis sensor lurer på noe. alle vil jo at de IKKE skal bombandere deg/oss med spørsmål som vi muligens ikke kan svaret på. det er din bane, du som skal bevise at du kan noe. ikke la spørsmål fra sensor ødelegge for deg:) siden det somregel er 20 minutter , så forbered litt mere enn 20 minutter. det går somregel mye raskere når man fremfører for noen ( særlig hvis man er nærvøs). 20 minutter kan fort gå ned til 14.. trenger du flere tips? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå