torrence Skrevet 28. juli 2003 Del Skrevet 28. juli 2003 hej alle sitter her å har utrolig lyst på denne snaxne saken ( SX1 )... lurte på om hva som var siste nytt angående lanseringen av denne?? forresten lurer også på hvilket kvalitets nivå siemens ligger med kameraet i SX1, bedre enn det som finnes til nå forhåpentligvis !??! Lenke til kommentar
alaruz Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 hej alle sitter her å har utrolig lyst på denne snaxne saken ( SX1 )... lurte på om hva som var siste nytt angående lanseringen av denne?? forresten lurer også på hvilket kvalitets nivå siemens ligger med kameraet i SX1, bedre enn det som finnes til nå forhåpentligvis !??! SX1 trodde jeg skulle bli forventet nå i disse dager. SLutten av Juli /August ? - Kamera kvaliteten skal visstnok bli meget bra på denne mobilen. Men kun tiden vil vise dette. Anbefaller å ta en titt på: http://www.club-siemens.com - En meget god side med masse Info om Siemens telefoner og slikt.. Lenke til kommentar
levlex Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 Kameraet får VGA-oppløsning, med andre ord 640x480. Lenke til kommentar
genser Skrevet 29. juli 2003 Del Skrevet 29. juli 2003 My-siemens.com sier mobilen er ventet å komme i August til 600 euro (ca 5 tusen kroner). Kamera er som sagt av andre 640x480, men det trenger ikke bety det blir bra. Varierer jo mye. Håper det blir fint og klart bilde Denne telefonen skal jeg kjøpe meg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå