Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Men kaaaaaanskje jeg faller for fristelsen likevel :) Har tross alt aldri spilt gjennom Master Quest. Vi får se!

Hva med deg?

Endelig et bra spørsmål - er SS det siste Wii-spillet fra Miyamoto. Svaret virker å være ja.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

O_M_G!

Har de vist noe av Dragon Quest X? Jeg elsker den serien.

Master Quest av Ocarina of Time har jeg på GameCube. Kult det.

Ingen ting dessverre, derfor jeg vil at de skal gjøre det :(

Jeg har det også på GC, men har aldri fått spilt det.

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg kjøper Animal Crossing, men har veldig lyst på de 5 som Nintendo fokuserte på i pressekonferansen. Blir kanskje å vente 1-2 mnd til prisen på spillene går ned til 20 pund, slik at de kan kjøper for under 200kr i England.

Men du må skaffe deg OOT Taterfyrings! 333kr på elkjøp, do it!!!! :!:

Lenke til kommentar

Usikker på om jeg kjøper Animal Crossing, men har veldig lyst på de 5 som Nintendo fokuserte på i pressekonferansen. Blir kanskje å vente 1-2 mnd til prisen på spillene går ned til 20 pund, slik at de kan kjøper for under 200kr i England.

Men du må skaffe deg OOT Taterfyrings! 333kr på elkjøp, do it!!!! :!:

Alle kjøpes nok dag 1 her :p Er veldig ivrig på å få noe nytt å spille på 3DSen min nå, og de ser ut til å komme med passende mellomrom til å kjøpe på release. Noen som vet noe om Tales of the Abyss kommer til Europa forresten?

Lenke til kommentar

Da de viste 3DS i fjor og noen spill satte jeg opp disse på ønskelista.

Animal Crossing 3DS

Kid Icarus Uprising

Kingdom Hearts 3DS

Mario Kart 3DS

Paper Mario 3DS

Professor Layton and the Mask of Miracle

Resident Evil Revelations

The Legend of Zelda: Ocarina of Time 3DS

Kanskje kommer det noe Final Fantasy også.

Lenke til kommentar

Sålenge du ikke er blind, så er det ingenting som tyder på at det visuelle ikke har noe å si, for noensomhelst.

AtW

Spørs jo helt hvilket perspektiv man setter det i, er det snakk om grafikk som er så dårlig at man ikke forstår hva som foregår på skjermen, så ja, absolutt. Men herregud, ta Final Fantasy og gamle Zelda-spill som et eksempel. En god del av dem er UENDELIG mange ganger bedre og morsommere enn sine yngre brødre, og i den forstand har det visuelle ekstremt lite til ingenting å si.

At det visuelle har noe å si, er ikke det samme som at det visuelle har alt å si.

Ellers, har prøvd å kikke litt rundt, er det egentlig bekreftet at konsollen kommer til å ha noe særlig bedre ytelse enn feks x360? Og heller ikke at spill rendres i 1080p så jeg bekreftet noe sted? (output i 1080p er ikke det samme som at det rendres i den oppløsningen)

AtW

Endret av ATWindsor
Lenke til kommentar

At det visuelle har noe å si, er ikke det samme som at det visuelle har alt å si.

Ellers, har prøvd å kikke litt rundt, er det egentlig bekreftet at konsollen kommer til å ha noe særlig bedre ytelse enn feks x360? Og heller ikke at spill rendres i 1080p så jeg bekreftet noe sted? (output i 1080p er ikke det samme som at det rendres i den oppløsningen)

AtW

Var en eller annen utvikler som uttalte at WiiU porten av et spill som de også slipper til ps3 og 360 ville få unike features etc på grunn av den kraftigere hw'en. Jeg klarer ikke å finne kilden på stående fot da jeg har lest en ti-tolv artikler og uttalelser om U det siste døgnet... ;)

Lenke til kommentar

Jeg er ganske sikker på at Vigil Games(Darksiders-spillene) har bekreftet at konsollen er sterkere enn 360 og PS3.

Edit:

At the very least, Vigil believes that gamers can look forward to ports to Nintendo’s new console that are not inferior to every other version of the game. When we asked Bonstead if he thought it was possible that the Wii U version of Darksiders II would be the best version of the game, he said, "Yeah, just because the hardware is more powerful and it will have some extra features that I think will actually be useful to people playing the game. With it’s controller, [the Wii U version of Darksiders II] might be the best version of the game."

http://www.gameinformer.com/b/news/archive/2011/06/07/could-project-caf-233-be-the-best-platform-for-darksiders-ii.aspx

Endret av Leflus
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...