Gå til innhold

Nintendo E3-tråd (2011)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Yeay, dashing i 3D-Mario!

Tror ikke de votene på kataku er så seriøse da 23% valgte at Mario spillet skulle hete Super Mario Rabies. :!:

Haha, det inkluderer meg :)

Haha, da kunne jo Duck Hunt-hunden alle elsker fått en cameo i starten :)

Lenke til kommentar

Vet ikke hvor mange som får med seg dette, men Mario 3DS er et forsøk på å lage et 3D-spill som minner om 2D-spillene. Så nå har vi ikke lenger life-bar, powerupsene er permanente, vi har en dash-knapp, mario kan bli stor og liten, brettene går på tid, i har flaggstangen på slutten, og helt sikkert mye mer. Jeg digger det!

Luigis Mansion fra NLG (Punch Out)

Lenke til kommentar

Gleder meg jeg og! :) Flere her som har tenkt til å kjøpe alle 3DS spilla de har snakka om? :whistle:

Jeg dropper nok remaksene, og det inkluderer Mario Kart og Animal Crossing. Super Mario 3d, Luigis Mansion 2 og Kid Icarus er obligatoriske dog.

Lenke til kommentar

Gleder meg jeg og! :) Flere her som har tenkt til å kjøpe alle 3DS spilla de har snakka om? :whistle:

Jepp, godt jeg fikk meg sommerjobb i år likevel. :p Er vel bare Starfox jeg er skeptisk til, siden jeg ikke har spilt de tidligere spillene noe særlig.

EDIT: Driter nok i Animal Crossing, ikke helt min greie...

Endret av HansiBanzi
Lenke til kommentar

Blir irritert over slike latterlige spørsmål, mens INGEN spør om The Last Story eller Dragon Quest X.

Hva med Ocarina of time? Jeg husker du sa du ikke gleda deg så veldig mye til det?

Det stemmer, det inngår i remaksene som jeg ikke kommer til å kjøpe. Eier allerede flere versjoner av det spillet :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Dere har vært produktive. Jeg skulle jo bare sove litt... :whistle:

Det har vel kommet så mange nyheter om dette at jeg får jo nesten ikke med meg alt sammen.

En ting er sikkert: Kjære Nintendo: Wii heart.gif U! Jeg skal ha Wii U.

Du kan ikke sove på denne tiden vettu :p

Wii U er et soleklart kjøpt for meg også. Elsker Nintendo. Har vokst opp med dem. Mario er som min andre far.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...