Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Håper på noe nytt om The Last Story siden de skulle snakke om Wii, men det er vel for mye forlangt dessverre Håper på det jeg også. Håper også at Excitebots kommer hit. Det virker som det er 3DS de snakker om nå først, så da kommer nok Wii etterpå. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Håper på det jeg også. Håper også at Excitebots kommer hit. Det virker som det er 3DS de snakker om nå først, så da kommer nok Wii etterpå. I gang med Skyward Sword nå. Lenke til kommentar
ripsgard Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Trailer til skyward sword http://e3.nintendo.com/games/detail/#/wii/zeldass Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Og mens jeg sitter her og håper på nyheter om The Last Story, så dukker en tweet fra Sakagauchi selv opp som omhandler en reunion med tidligere Squareansatte i Honolulu. Snakk om dårlig timing. Fulgte med et bilde også: Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Kotaku blogger forresten fremdeles her. 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Se der ja, stoppet jo helt opp hos IGN. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 "says that typically in most Zeldas, once you go through an area and do all the puzzles, you're done. You move on and don't return. He says in this one you'll find that if you go back, you'll find there are new puzzles and things to do" Tøft! Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 gamespot fortsatte også, bare Audrey hos IGN som hører på Miyamoto Totilo skrev som kommentar til det "tror han at jeg vil miste jobben min" - og fortsatte bloggingen Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Tror ikke de votene på kataku er så seriøse da 23% valgte at Mario spillet skulle hete Super Mario Rabies. :!: Super Mario Tale virka meget logisk. Endret 8. juni 2011 av kidio007 Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Yeay, dashing i 3D-Mario! Tror ikke de votene på kataku er så seriøse da 23% valgte at Mario spillet skulle hete Super Mario Rabies. :!: Haha, det inkluderer meg Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Yeay, dashing i 3D-Mario! Tror ikke de votene på kataku er så seriøse da 23% valgte at Mario spillet skulle hete Super Mario Rabies. :!: Haha, det inkluderer meg Haha, da kunne jo Duck Hunt-hunden alle elsker fått en cameo i starten Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Vet ikke hvor mange som får med seg dette, men Mario 3DS er et forsøk på å lage et 3D-spill som minner om 2D-spillene. Så nå har vi ikke lenger life-bar, powerupsene er permanente, vi har en dash-knapp, mario kan bli stor og liten, brettene går på tid, i har flaggstangen på slutten, og helt sikkert mye mer. Jeg digger det! Luigis Mansion fra NLG (Punch Out) Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Luigi's Mansion 2 tror jeg blir veldig bra. Gleder meg til det. Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gleder meg jeg og! Flere her som har tenkt til å kjøpe alle 3DS spilla de har snakka om? Lenke til kommentar
Cloudemyx Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Dere har vært produktive. Jeg skulle jo bare sove litt... Det har vel kommet så mange nyheter om dette at jeg får jo nesten ikke med meg alt sammen. En ting er sikkert: Kjære Nintendo: Wii U! Jeg skal ha Wii U. Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Gleder meg jeg og! Flere her som har tenkt til å kjøpe alle 3DS spilla de har snakka om? Jeg dropper nok remaksene, og det inkluderer Mario Kart og Animal Crossing. Super Mario 3d, Luigis Mansion 2 og Kid Icarus er obligatoriske dog. Lenke til kommentar
HansiBanzi Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Gleder meg jeg og! Flere her som har tenkt til å kjøpe alle 3DS spilla de har snakka om? Jepp, godt jeg fikk meg sommerjobb i år likevel. Er vel bare Starfox jeg er skeptisk til, siden jeg ikke har spilt de tidligere spillene noe særlig. EDIT: Driter nok i Animal Crossing, ikke helt min greie... Endret 8. juni 2011 av HansiBanzi Lenke til kommentar
Ivantacus Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Hva med Ocarina of time? Jeg husker du sa du ikke gleda deg så veldig mye til det? Lenke til kommentar
Morfeo Skrevet 8. juni 2011 Del Skrevet 8. juni 2011 Blir irritert over slike latterlige spørsmål, mens INGEN spør om The Last Story eller Dragon Quest X. Hva med Ocarina of time? Jeg husker du sa du ikke gleda deg så veldig mye til det? Det stemmer, det inngår i remaksene som jeg ikke kommer til å kjøpe. Eier allerede flere versjoner av det spillet 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. juni 2011 Forfatter Del Skrevet 8. juni 2011 Dere har vært produktive. Jeg skulle jo bare sove litt... Det har vel kommet så mange nyheter om dette at jeg får jo nesten ikke med meg alt sammen. En ting er sikkert: Kjære Nintendo: Wii U! Jeg skal ha Wii U. Du kan ikke sove på denne tiden vettu Wii U er et soleklart kjøpt for meg også. Elsker Nintendo. Har vokst opp med dem. Mario er som min andre far. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg